DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET I

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659796-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu pakiet I.
3.2 Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.01.2019 r. do 28.02.2019 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3.3 Zamówienie składa się z pięciu (5) Części:
3.3.1 Część I – artykuły spożywcze
3.3.2 Część II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
3.3.3 Część III – produkty mleczarskie
3.3.4 Część IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb
3.3.5 Część V – warzywa i owoce
3.4 Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską,
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
3.5 Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4a – 4e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c3538b3-3f41-4e83-a903-6402bcf25b12
Biuletyn 659796-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Regon 27783694000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 814 123
Zamawiajacy fax 322 814 123
Zamawiajacy email dpsdladoroslych@poczta.fm
Adres strony url www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET I
Numer referencyjny DZ.2631.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu pakiet I. 3.2 Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.01.2019 r. do 28.02.2019 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3.3 Zamówienie składa się z pięciu (5) Części: 3.3.1 Część I – artykuły spożywcze 3.3.2 Część II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 3.3.3 Część III – produkty mleczarskie 3.3.4 Część IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb 3.3.5 Część V – warzywa i owoce 3.4 Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską, 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 3.5 Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4a – 4e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od 01.01.2019 r. do 28.02.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, powyższy dokument należy przedłożyć raz.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (odpowiednio załączniki 4a ÷ 4e w zależności od części na która składana jest oferta); UWAGA: Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. oraz jeżeli dotyczy: 2) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5 do SIWZ 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość: 1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych; 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z Wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie 2. Zamawiający: a) nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia b) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej c) nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej d) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej 3.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)