Dostawa art. żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu 32-432 Pcim 638 wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych.

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu
Miejscowość Pcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659671-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 152000001, 155000003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych I grupa (część) - Różne produkty spożywcze II grupa (część) Mięso, wędliny i wyroby podrobowe III grupa (część) Mrożonki, konserwy rybne i ryby; 15112000-6 Drób IV grupa (część) Produkty mleczarskie; 03142500-3 Jaja V grupa (część) Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cc58421-2017-4d4e-b51e-3529e758dabf
Biuletyn 659671-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Pcimiu
Regon 29879000000
Zamawiajacy adres ulica Pcim
Zamawiajacy adres numer domu 638
Zamawiajacy miejscowosc Pcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32432
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2748018, 2748780
Zamawiajacy fax 122 748 018
Zamawiajacy email dpspcim@myslenicki.pl
Adres strony url www.myslenicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pomoc Społeczna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa art. żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu 32-432 Pcim 638 wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu wg Kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV w V grupach (częściach) asortymentowych I grupa (część) - Różne produkty spożywcze II grupa (część) Mięso, wędliny i wyroby podrobowe III grupa (część) Mrożonki, konserwy rybne i ryby; 15112000-6 Drób IV grupa (część) Produkty mleczarskie; 03142500-3 Jaja V grupa (część) Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Zakresie warunkow udzialu • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, 2. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności na skutek zmian przepisów prawa, 3. nastąpi zmiana stawek podatkowych. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez podpisanie aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze - dostawy jeden raz w tygodniu, w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:00, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny i wyroby podrobowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso, wędliny i wyroby podrobowe- dostawy trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki, konserwy rybne i ryby, Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki, konserwy rybne i ryby,drób- dostawy jeden raz w tygodniu w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie, Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie, Jaja - dostawy dwa razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godzinach rannych tj. 07:00 - 10:30, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie - dostawy codziennie w godzinach rannych tj. 07:00 - 07:45, za wyjątkiem niedziel i świąt. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)