| Publication date |
2018-12-10 |
| End date |
2018-12-19 00:00:00 |
| Instytucja |
Przedszkole nr 23 |
| Miejscowość |
Wrocław |
| Województwo |
dolnośląskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Soki owocowe i warzywne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Produkty głęboko mrożone,
- Elektryczne silniki, generatory i transformatory
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
659219-N-2018 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
158000006, 151000009, 31100005, 155000003, 158960005, 152000000, 158100009, 153200007, 12420005, 411000000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
a84ff924-38ea-4849-bd6a-aa6db1f7fe99
|
| Biuletyn |
659219-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 23
|
| Regon |
367772592
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Zwycięska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
53-033
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 717986712, +48 717986712
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat.p023@wroclawskaedukacja.pl, referentp23.wroc@gmail.com
|
| Adres strony url |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://przedszkole23.edu.wroclaw.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 23 we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8a, 53-033 Wrocław
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 23 WE WROCŁAWIU
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów
spożywczych do kuchni przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów,
przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek,
wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z
zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia
zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie
dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w
odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem
transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego
postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej
jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano.
2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy.
3) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
6) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 - asortyment MIĘSO, WĘDLINY,
DRÓB
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu - asortyment:
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu - asortyment:
NABIAŁ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. asortyment:
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu. asortyment:
MROŻONKI
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
RYBY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu, asortyment: RYBY
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu - asortyment:
PIECZYWO
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
PRZETWORY I SOKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 - asortyment: PRZETWORY I SOKI
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
01242000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we
Wrocławiu - asortyment: JAJA
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
WODA ŹRÓDLANA Z DYSTRYBUTORAMI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
41100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
przedszkolnej na potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 23 we Wrocławiu - asortyment:
WODA ŹRÓDLANA Z DYSTRYBUTORAMI
|
| | |