Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Powiat Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659495-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019),
- powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia
- muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6b6f798-5183-432b-91e4-6a337e641b29
Biuletyn 659495-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zielonogórski
Regon 97077014900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 575
Zamawiajacy fax 684 527 500
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
Adres strony url www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny OR.273.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania: - powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019), - powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów, - nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia - muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) - muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny) - muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm) - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w oryginale) - załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 18.12.2018r. godz. 9:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, ze zm). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)