Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – CZĘŚĆ I”
Publication date | 2018-12-11 |
End date | 2018-12-20 00:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasto Grudziądz |
Miejscowość | Grudziądz |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 659837-N-2018 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621109 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej i cukiernik (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 1. Trzony kuchenne - elektryczne – 3 szt., 2. Zestaw podłączeń do trzonów – 3 szt., 3. Mikser – 1 szt., 4. Mikrofalówka – 3 szt., 5. Smażalnica/frytkownica – 2 szt., 6. Lodówka – 2 szt., 7. Nadziewarka – 2 szt., 8. Maszynka do mielenia mięsa – 2 szt., 9. Naświetlacz do jaj uniwersalny – 1 szt., 10. Lampa owadobójcza - 1 szt., 11. Stół stalowy - 3 szt., 12. Stanowisko mycia wstępnego z szafką – 4 szt., 13. Bateria umywalkowa – 4 szt., 14. Zlewozmywak dwukomorowy stalowy - 9 szt., 15. Baterie zlewozmywakowe – 9 szt., 16. Stół roboczy w ciągu – 6 szt., 17. Zastawa szklana na 18 osób – 1 kpl., 18. Zastawa stołowa na 18 osób – 1 kpl., 19. Zestaw sztućców na 18 osób – 1 kpl., 20. Zestaw garnków – 1 kpl., 21. Zestaw patelni – 1 kpl., 22. Pojemnik na odpady zmieszane – 3 szt., 23. Bielizna stołowa – 1 kpl., 24. Pojemnik na brudną bieliznę – 3 szt., 25. Rękawice lateksowe – 1 kpl., 26. Piec konwekcyjny trzykomorowy z termoobiegiem z zestawem podłączeń – 2 szt., 27. Komora wzrostowa / garownicza – 2 szt., 28. Miesiarka planetarna – 2 szt., 29. Mikser – ubijaczka – 2 szt., 30. Chłodziarka – 2 szt., 31. Promiennikowa lampa do karmelu – 2 szt., 32. Podgrzewacz do czekolady – 2 szt., 33. Waga elektroniczna – 7 szt., 34. Waga – 1 szt., 35. Mata cukiernicza silikonowa – 6 szt., 36. Formy silikonowe – 6 szt., 37. Miseczki silikonowe z mieszadłem – 6 kpl., 38. Formy do praliny – 6 szt., 39. Formy do figurek 6 szt., 40. Zdobniki – 2 kpl., 41. Worki cukiernicze – 2 kpl., 42. Wałki – 6 szt., 43. Stół mroźniczy – 2 szt., 44. Stół do dekorowania – 4 szt., 45. Wózek z platformą stałą – 2 szt., 46. Szafka odzieżowa – 6 szt., 47. Wieszak na ubrania – 1 szt., 48. Kuchenka gazowo-elektryczna z zestawem podłączeń giętkich – 6 szt., 49. Rękawice piekarskie – 2 pary, 50. Sprzęt i środki do utrzymania stanowiska pracy w czystości – 2 kpl., 51. Termometr - higrometr – 1 kpl., 52. Manometr spożywczy – 1 szt., 53. Psychometr – 1 szt. Minimalny okres gwarancji dla pozycji 1. – 53.: minimum 2 lata. 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia: - własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia, - zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie, - fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, - zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. 2) Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie. 3) Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 4) Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne. 5) Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty. 6) Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 7) Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8) Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 9) Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji. 10) Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia. 11) Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ. 12) Zamawiający wymaga, aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. |
Dodatkowe informacje
GuidZP400 | a1f27f24-eb30-4e79-b091-0f4c3847286e |
Biuletyn | 659837-N-2018 |
Zamawiajacy nazwa | Gmina Miasto Grudziądz |
Regon | 87111883300000 |
Zamawiajacy adres ulica | ul. Ratuszowa |
Zamawiajacy adres numer domu | 1 |
Zamawiajacy miejscowosc | Grudziądz |
Zamawiajacy kod pocztowy | 86300 |
Zamawiajacy panstwo | Polska |
Zamawiajacy wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Zamawiajacy telefon | 564 510 233 |
Zamawiajacy fax | 564 510 233 |
Zamawiajacy email | bzp@um.grudziadz.pl |
Adres strony url | www.bip.grudziadz.pl |
Zamieszczanie obowiazkowe | 1 |
Ogloszenie dotyczy | 1 |
Czy finansowane z unii | 1 |
Nazwa projektu programu | Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 |
Czy ubiegac zaklady pracy | 2 |
Minimalny procent zatrudnienia | 0% |
Rodzaj zamawiajacego | 2 |
Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 |
Dostep dokumentow zamowienia | www.bip.grudziadz.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.grudziadz.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | 1 |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 335. |
Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe - unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu – CZĘŚĆ I” |
Numer referencyjny | FE.042.8.12.2016 |
Rodzaj zamowienia | 1 |
Okreslenie przedmiotu | Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodach: cukiernik, fotograf, fryzjer, monter zabudowy i robót wykończeniowych, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej oraz pracowni komputerowej i komunikacji w języku obcym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 przy ul. Kasprowicza 4 w Grudziądzu w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe – unowocześnienie bazy kształcenia zawodowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Grudziądzu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni i warsztatów kształcących w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej i cukiernik (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 1. Trzony kuchenne - elektryczne – 3 szt., 2. Zestaw podłączeń do trzonów – 3 szt., 3. Mikser – 1 szt., 4. Mikrofalówka – 3 szt., 5. Smażalnica/frytkownica – 2 szt., 6. Lodówka – 2 szt., 7. Nadziewarka – 2 szt., 8. Maszynka do mielenia mięsa – 2 szt., 9. Naświetlacz do jaj uniwersalny – 1 szt., 10. Lampa owadobójcza - 1 szt., 11. Stół stalowy - 3 szt., 12. Stanowisko mycia wstępnego z szafką – 4 szt., 13. Bateria umywalkowa – 4 szt., 14. Zlewozmywak dwukomorowy stalowy - 9 szt., 15. Baterie zlewozmywakowe – 9 szt., 16. Stół roboczy w ciągu – 6 szt., 17. Zastawa szklana na 18 osób – 1 kpl., 18. Zastawa stołowa na 18 osób – 1 kpl., 19. Zestaw sztućców na 18 osób – 1 kpl., 20. Zestaw garnków – 1 kpl., 21. Zestaw patelni – 1 kpl., 22. Pojemnik na odpady zmieszane – 3 szt., 23. Bielizna stołowa – 1 kpl., 24. Pojemnik na brudną bieliznę – 3 szt., 25. Rękawice lateksowe – 1 kpl., 26. Piec konwekcyjny trzykomorowy z termoobiegiem z zestawem podłączeń – 2 szt., 27. Komora wzrostowa / garownicza – 2 szt., 28. Miesiarka planetarna – 2 szt., 29. Mikser – ubijaczka – 2 szt., 30. Chłodziarka – 2 szt., 31. Promiennikowa lampa do karmelu – 2 szt., 32. Podgrzewacz do czekolady – 2 szt., 33. Waga elektroniczna – 7 szt., 34. Waga – 1 szt., 35. Mata cukiernicza silikonowa – 6 szt., 36. Formy silikonowe – 6 szt., 37. Miseczki silikonowe z mieszadłem – 6 kpl., 38. Formy do praliny – 6 szt., 39. Formy do figurek 6 szt., 40. Zdobniki – 2 kpl., 41. Worki cukiernicze – 2 kpl., 42. Wałki – 6 szt., 43. Stół mroźniczy – 2 szt., 44. Stół do dekorowania – 4 szt., 45. Wózek z platformą stałą – 2 szt., 46. Szafka odzieżowa – 6 szt., 47. Wieszak na ubrania – 1 szt., 48. Kuchenka gazowo-elektryczna z zestawem podłączeń giętkich – 6 szt., 49. Rękawice piekarskie – 2 pary, 50. Sprzęt i środki do utrzymania stanowiska pracy w czystości – 2 kpl., 51. Termometr - higrometr – 1 kpl., 52. Manometr spożywczy – 1 szt., 53. Psychometr – 1 szt. Minimalny okres gwarancji dla pozycji 1. – 53.: minimum 2 lata. 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia: - własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia osób wskazanych w § 1 ust. 7 umowy w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia, - zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie, - fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolne od wad materiałowych i produkcyjnych, - zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. 2) Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne do opisanych parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o parametrach i właściwościach funkcjonalnych, jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem zamieszczonym w SIWZ ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, cechy, parametry zbliżone do opisanego produktu. Produkt równoważny musi przede wszystkim prowadzić do osiągnięcia tożsamego celu edukacyjnego i być przeznaczony dla uczniów na poziomie zawodów wskazanych w opisie. 3) Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 4) Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne. 5) Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty. 6) Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa. 7) Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8) Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 9) Minimalny okres gwarancji został określony w opisie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji. 10) Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 (ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia. 11) Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ. 12) Zamawiający wymaga, aby sprzęt i wyposażenie było dostępne dla wszystkich użytkowników. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. |
Cpv glowny przedmiot | 39162110-9 |
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 |
Data zakonczenia | 2019-02-11T00:00:00+01:00 |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 |
Inne dokumenty niewymienione | Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. |
Zmiana umowy | 1 |
Zmiana umowy tekst | Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących zmiany sprzętu i wyposażenia wskazanego w ofercie Wykonawcy – w przypadku braku sprzętu i wyposażenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). W takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję sprzętu i wyposażenia o tych samych lub wyższych parametrach – po cenie nie wyższej niż w ofercie Wykonawcy. |
IV 4 4 data | 2018-12-20T00:00:00+01:00 |
IV 4 4 godzina | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | polski |
IV 4 5 okres | 30 |
Criterion
Kryteria | Cena |
Znaczenie | 60,00 |
Kryteria | Okres gwarancji |
Znaczenie | 40,00 |