Wykonanie aplikacji „e-szpilki” przeznaczonej do prowadzenia egzaminu z przedmiotu „Anatomia"

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659057-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ: 1) Formularz Ofertowy; 2) Specyfikacja techniczna; 3) Specyfikacja asortymentowo-cenowa; 4) Wzór umowy wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d01d5f07-fc45-498b-8975-aa2535260aa2
Biuletyn 659057-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie aplikacji „e-szpilki” przeznaczonej do prowadzenia egzaminu z przedmiotu „Anatomia"
Numer referencyjny RZP/PN/127/2/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ: 1) Formularz Ofertowy; 2) Specyfikacja techniczna; 3) Specyfikacja asortymentowo-cenowa; 4) Wzór umowy wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu: zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże należycie wykonane w okresie ostatnich 3 lat, 3 dostawy aplikacji mobilnych z wdrożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu: zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, która posiadła doświadczenie w kierowaniu projektami w należycie wykonanych 2 (dwóch) projektach informatycznych obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemów informatycznych. 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta aplikacji mobilnej, która posiadła doświadczenie w projektowaniu aplikacji mobilnych w należycie wykonanych 5 (pięciu) projektach informatycznych. 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji konsultanta, która posiada co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych. Osoba ta musi wykazać posiadane doświadczenie, nabyte poprzez udział w 2 (dwóch) należycie wykonanych projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu informatycznego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z podmiotami które złożyły oferty w postępowaniu (grupie kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. WYKAZ osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawiera załącznik do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 1.500,00 zł przed terminem otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 nr 42, poz. 275). 3. Środki pieniężne należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/127/2/18”. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. 4. W przypadku pozostałych form wniesienia wadium, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, oryginał wadium składa wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego w osobnej kopercie z opisem „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/127/2/18”. Kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia otwarcia ofert, a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni (liczone z dniem otwarcia ofert). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. Zgodnie z przesłanką art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci, zatrzyma lub zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny niezawinione przez Strony spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp., 2) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami, mających wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianą okoliczności wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji umowy. 3) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad, 4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. Osoba wprowadzana przez Wykonawcę, winna posiadać kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie zgodnie z warunkami postępowania oraz treścią złożonej oferty, W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę, 5) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 6) przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie kadry
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena roboczogodziny
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)