GuidZP400 |
d01d5f07-fc45-498b-8975-aa2535260aa2
|
Biuletyn |
659057-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
000289035
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
dzp@sum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie aplikacji „e-szpilki” przeznaczonej do prowadzenia egzaminu z przedmiotu „Anatomia"
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/127/2/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do SIWZ: 1) Formularz Ofertowy; 2) Specyfikacja techniczna; 3) Specyfikacja asortymentowo-cenowa; 4) Wzór umowy wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu: zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże należycie wykonane w okresie ostatnich 3 lat, 3 dostawy aplikacji mobilnych z wdrożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu: zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, która posiadła doświadczenie w kierowaniu projektami w należycie wykonanych 2 (dwóch) projektach informatycznych obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemów informatycznych. 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta aplikacji mobilnej, która posiadła doświadczenie w projektowaniu aplikacji mobilnych w należycie wykonanych 5 (pięciu) projektach informatycznych. 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji konsultanta, która posiada co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych. Osoba ta musi wykazać posiadane doświadczenie, nabyte poprzez udział w 2 (dwóch) należycie wykonanych projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu informatycznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z podmiotami które złożyły oferty w postępowaniu (grupie kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKAZ dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. WYKAZ osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawiera załącznik do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 1.500,00 zł przed terminem otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 nr 42, poz. 275). 3. Środki pieniężne należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/127/2/18”. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. 4. W przypadku pozostałych form wniesienia wadium, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, oryginał wadium składa wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego w osobnej kopercie z opisem „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/127/2/18”. Kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia otwarcia ofert, a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni (liczone z dniem otwarcia ofert). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. Zgodnie z przesłanką art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci, zatrzyma lub zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny niezawinione przez Strony spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp., 2) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami, mających wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianą okoliczności wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji umowy. 3) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad, 4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. Osoba wprowadzana przez Wykonawcę, winna posiadać kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie zgodnie z warunkami postępowania oraz treścią złożonej oferty, W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę, 5) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 6) przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|