doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Podręczniki szkolne,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660335-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 221111001, 302360002, 391600003, 221100004, 331962002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65c87443-c72f-4ec8-8782-f9aa0c407548
Biuletyn 660335-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 63126570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 6402051, 6404457
Zamawiajacy fax 616 402 051
Zamawiajacy email starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony url www.wrzesnia.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wrzesnia.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wrzesnia.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września
Nazwa nadana zamowieniu doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
Numer referencyjny 272.57.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla 5 szkół w ramach projektu „Nauka - to lubię!- kompleksowy program rozwojowy szkół ponadgimnazjalnych oraz szkoły specjalnej na terenie powiatu wrzesińskiego” w ramach „Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020” – Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dla części I - minimum 1 tydzień od podpisania umowy max 3 tygodnie od dnia podpisania umowy Dla części II - minimum 2 tygodnie od podpisania umowy max 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy Dla części III - minimum 8 tygodnie od podpisania umowy max 10 tygodni od dnia podpisania Umowy Dla części IV, V – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1a SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisów (specyfikacji) oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z podaniem cen jednostkowych oferowanych dostaw- dotyczy każdej części postępowania wg załączników 1a– dot. cz. I, załącznik 1b– dot. cz. II, załącznik 1 c-dot. części III, załączniki 1d– dot. cz. IV, załącznik 1e– dot. cz. V,
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. c) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów. d) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 9 e) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 b ustawy PZP, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Ponadto wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy) składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8, 8 a, 8 b 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 8, 8 a, 8 b, do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ. Dotyczy cz. 1,4,5: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; Dotyczy cz.2 ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek – w ramach przedmiotu umowy – rodzaju (modelu) Sprzętu – w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) Sprzętu, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych, 3) na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu umowy bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć, 4) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta Sprzętu, 5) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dotyczy cz. 3 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa podręczników, atlasów, map oraz filmów dvd
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy dla części I - minimum 1 tydzień od podpisania umowy max 3 tygodnie od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników, atlasów, map oraz filmów dvd. Dostawy zgodnie z zał. nr.3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dostawy zgodnie z zał. nr.4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy dla części II - minimum 2 tygodnie od podpisania umowy max 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Dostawy zgodnie z zał. nr.4
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia meblowego do pracowni przedmiotowych. D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy dla części III - minimum 8 tygodnie od podpisania umowy max 10 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do pracowni przedmiotowych. Dostawy zgodnie z zał. nr.5
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych do AAC (komunikacji alternatywnej) do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy dla części IV – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do AAC (komunikacji alternatywnej) do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do (Integracji sensorycznej i zajęć korekcyjno – kompensacyjnych do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa dla części V – minimum 6 tygodni max 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do (Integracji sensorycznej i zajęć korekcyjno – kompensacyjnych do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka we Wrześni, ul. Leśna 10, 62 – 300 Września
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)