| GuidZP400 |
872d439f-4e2b-428e-b827-9410fc484804
|
| Biuletyn |
660381-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 12
|
| Regon |
2102405600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Suwalska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
54104
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 798 69 18
|
| Zamawiajacy fax |
71 798 44 18
|
| Zamawiajacy email |
sp26.wroclaw@wp.pl
|
| Adres strony url |
http://zsp12.wroclaw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://zsp12.wroclaw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsp12.wroclaw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 12, ul. SUWALSKA 5, 54-104 Wrocław
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wymagana jest dyspozycyjność dowozu w cyklu stałym – towar może być zamawiany z dnia na dzień we wszystkie robocze dni tygodnia z obowiązkiem dowozu nazajutrz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie – wykonał należycie l - co najmniej 1 zamówienie, związane z
zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia
zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie
dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w
odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem
transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego
postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej
jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy.
2) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
4) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
5) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
MIESO, WEDLINY, DRÓB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO, WĘDLINY,
DRÓB
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment WARZYWA I
OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment NABIAŁ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY
OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment MROŻONKI
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
RYBY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment RYBY
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - asortyment PIECZYWO
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
PRZETWORY I SOKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - PRZETWORY I SOKI
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
01242000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - JAJA KURZE
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
SOK JEDNODNIOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni
szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Suwalskiej 5, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 12 we Wrocławiu - SOK JEDNODNIOWY
|
| | |