Dostawa Pionowego Centrum Obróbczego [Frezarki CNC]

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660344-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa PIONOWEGO CENTRUM OBRÓBCZEGO [FREZARKI CNC]. 2. Oferowane urządzenia ma być fabrycznie nowe, nie powystawowe, wysokiej jakości, wolne od wad, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, a po zainstalowaniu i uruchomieniu w siedzibie Zamawiającego, gotowe do pracy. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest: a. wykonać instalację i rozruch stanowiska; b. przeprowadzić szkolenie obsługi. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 2 - „Arkusz Informacji Technicznej” stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Oferowane urządzenie musi być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4d0ea68-6980-4b72-8b8a-baf5cc3b64d3
Biuletyn 660344-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Regon 32602600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pawińskiego
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 269 819
Zamawiajacy fax 22 826 98 19
Zamawiajacy email akraw@ippt.gov.pl
Adres strony url http://www.ippt.pan.pl
Adres strony internetowej http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjne POlskiej Akademii Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Pionowego Centrum Obróbczego [Frezarki CNC]
Numer referencyjny ZP/PN/72/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa PIONOWEGO CENTRUM OBRÓBCZEGO [FREZARKI CNC]. 2. Oferowane urządzenia ma być fabrycznie nowe, nie powystawowe, wysokiej jakości, wolne od wad, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, a po zainstalowaniu i uruchomieniu w siedzibie Zamawiającego, gotowe do pracy. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest: a. wykonać instalację i rozruch stanowiska; b. przeprowadzić szkolenie obsługi. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 2 - „Arkusz Informacji Technicznej” stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Oferowane urządzenie musi być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował dostawę trzech (3) frezarek CNC (identycznych lub podobnych) wraz z instalacją i uruchomieniem, o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto (z VAT), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Formularz wykazu zawiera Załącznik nr 6. UWAGA: Przez 3 dostawy Zamawiający rozumie dostawy świadczone w ramach umów z 3 różnymi Zamawiającymi.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.13-23 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ ust.2 pkt.3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: (a) Dowodami, o których mowa w pkt.III ust.2 pkt.1 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (c) Przez „poświadczenie” należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wykonawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty (d) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt.(a) i (b).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Arkusz Informacji Technicznej stanowiący potwierdzenie zgodności oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Wymagane oświadczenia i dokumenty są wyszczególnione w SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 6.000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. 2) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych. 3) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 4) zmianę typu towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy, w sytuacji gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji i sprzedaży, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania towaru równoważnego, którego parametry techniczne będą takie same lub lepsze od określonych w SIWZ i pisemnie to udokumentować, a po akceptacji Zamawiającego podpisać stosowny aneks do umowy. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik towaru. − pod warunkiem, że okoliczności wskazane w pkt.2-3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)