Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów podróżnych.

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Bilety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660319-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224590002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów podróżnych do wskazanych miejscowości, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
1.2. Charakterystyka zadania:
1) dopuszczalne miejsca rozpoczęcia podróży:
 Bydgoszcz,
 Poznań,
 Gdańsk,
 Warszawa,
 inne wskazane przez Zamawiającego,
2) przewidywane ilości i trasy podróży - /150 szt./:
a.bilety podróżne (planowane jako lotnicze) - /120 szt./: Albania – 1, Belgia – 22, Estonia – 11, Francja – 4, Hiszpania – 2, Holandia – 8, Litwa – 2, Łotwa – 2, Niemcy – 28, Norwegia – 1, Portugalia – 2, Słowacja – 1, Turcja – 3, Szwajcaria – 1, Węgry – 8, Wielka Brytania – 2, Włochy – 22;
inne (w tym: bilety inne niż lotnicze) /30 szt./;
b.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zapewni Zamawiającemu możliwość skorzystania z następujących środków transportu: samolot, autobus, kolej, prom.
2.Zamawiający informuje, iż w celu realizacji przedsięwzięć do „Planu podróży służbowych w 2019 roku oraz Planu kursów i szkoleń w 2019 roku” planowany jest zakup ww. ilości biletów podróżnych. Niniejszy plan może ulec zmianie na podstawie korekt, o których Zamawiający na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie posiada wiedzy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania tras oraz ilości kupowanych biletów podróżnych do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3bb44a3-7ce3-4a4b-a904-32ed5e93fc77
Biuletyn 660319-N-2018
Zamawiajacy nazwa Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
Regon 09320866200000
Zamawiajacy adres ulica Szubińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-915
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 419 781
Zamawiajacy fax 261 412 584
Zamawiajacy email m.rutkowska@wp.mil.pl, m.libera@ron.mil.pl
Adres strony url https://jftcsu.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://jftcsu.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://jftcsu.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów podróżnych.
Numer referencyjny 013/OZ/DG/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów podróżnych do wskazanych miejscowości, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 1.2. Charakterystyka zadania: 1) dopuszczalne miejsca rozpoczęcia podróży:  Bydgoszcz,  Poznań,  Gdańsk,  Warszawa,  inne wskazane przez Zamawiającego, 2) przewidywane ilości i trasy podróży - /150 szt./: a.bilety podróżne (planowane jako lotnicze) - /120 szt./: Albania – 1, Belgia – 22, Estonia – 11, Francja – 4, Hiszpania – 2, Holandia – 8, Litwa – 2, Łotwa – 2, Niemcy – 28, Norwegia – 1, Portugalia – 2, Słowacja – 1, Turcja – 3, Szwajcaria – 1, Węgry – 8, Wielka Brytania – 2, Włochy – 22; inne (w tym: bilety inne niż lotnicze) /30 szt./; b.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zapewni Zamawiającemu możliwość skorzystania z następujących środków transportu: samolot, autobus, kolej, prom. 2.Zamawiający informuje, iż w celu realizacji przedsięwzięć do „Planu podróży służbowych w 2019 roku oraz Planu kursów i szkoleń w 2019 roku” planowany jest zakup ww. ilości biletów podróżnych. Niniejszy plan może ulec zmianie na podstawie korekt, o których Zamawiający na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie posiada wiedzy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania tras oraz ilości kupowanych biletów podróżnych do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22459000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 2.01.2019r. do 31.12.2019r.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek gdy: złoży aktualny certyfikat akredytacji Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu każdy z osobna.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 320.000,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku udzielenia mu zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia będzie posiadał ważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 320.000,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) – oświadczenie zawiera formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a)posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sprzedaży biletów podróżnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto - liczone w skali 12 m-cy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, Warunek uważa się za spełniony, jeśli ww. zakres zrealizowany został w jednym zamówieniu (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę w ramach jednej umowy) zrealizowanym dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów) oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stranie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum 2 osobami przewidzianymi do wykonania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia (wyposażonymi m. in. w telefon stacjonarny), które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku lub po uzgodnieniu telefonicznym do godz. 18.00 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawyPzp;
Zakresie warunkow udzialu 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o których mowa w rozdziale V SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny certyfikat akredytacji Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego – IATA lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunku 3) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o których mowa w rozdziale V SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 320.000,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku udzielenia mu zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia będzie posiadał ważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 320.000,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) – oświadczenie zawiera formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń w jego imieniu). 4) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w rozdziale V SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, spełniający warunek określny w rozdziale V pkt 1.2. ppkt 3) lit. a) SIWZ - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, spełniający warunek określony w rozdziale V pkt 1.2. ppkt 3) lit. b) SIWZ – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. NBP O/O Bydgoszcz Nr konta 02 1010 1078 0091 3313 9120 2000 z adnotacją WADIUM – „Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów podróżnych.” - nr referencyjny 013/OZ/DG/2018. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale VIII pkt. 3 ppkt 2) -5) SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 11. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w rozdziale VIII SIWZ w pkt. 11 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art., 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z wyjątkiem przypadków określonych w umowie. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie realizowanych przez Zamawiającego przedsięwzięć, 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zaistnienia konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia uzasadnionych potrzeb Zamawiającego oraz obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy przeszkód w realizacji umowy w terminie jej obowiązywania, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. ukończenie i rozliczenie podróży po terminie obowiązywania umowy, itp.), 4) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy, 5) zmiany te są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego, 6) zmiany przepisów prawa, z zastrzeżeniem, że zmianie nie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 1. 3.Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram i termin wykonania umowy. 5.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, poza określonymi w § 3 ust. 6 niniejszej umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), poza wskazanym w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i Zamawiającego osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria UPUST
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA OPŁATY TRANSAKCYJNEJ
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)