Dostawa artykułów spożywczych do stolówki szkolnej w SZSP nr 2 w Chełmku w 2019 roku

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Samorządowy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Miejscowość Chełmek
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660255-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019 w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia złożonego z jednodniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2 (2.1 do 2.3)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b86ee99-08f1-4ec7-868a-fc4d9c047ceb
Biuletyn 660255-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samorządowy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
Regon 12051259500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełmek
Zamawiajacy kod pocztowy 32660
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 846 13 86
Zamawiajacy fax 33 846 13 86
Zamawiajacy email ksiegowosc@szspchelmek.pl
Adres strony url www.szspchelmek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szspchelmek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szspchelmek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być dostarczona w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowy Zespoł Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Chełmku ul. Marszałka Piłsudskiego 1 32-660 Chełmek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stolówki szkolnej w SZSP nr 2 w Chełmku w 2019 roku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019 w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia złożonego z jednodniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2 (2.1 do 2.3)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu środków spożywczych na który została wydana decyzja inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu poświadczenia iż brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Wykaz narzędzi oraz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami , aktualną decyzją państwowego lekarza weterynarii, opinią państwowego powiatowego inspektora sanitarnego do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów pochodzenia mięsnego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich na okres wykonywania zamówienia w zakresie grupy iv. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz aktualną decyzją inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia. Pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy grupy I, grupy III.
Zakresie kryteriow selekcji Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę arkusze kalkulacyjne według wzoru określonego w załącznikach numer 2.1,2.2,2.3 odrębne do każdego zadania. Pełnomocnictwa do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach : 1. Zmiana osób uprawnionych do reprezentowania stron w trakcie realizacji umowy, 2. Gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3. Gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 4. Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotowym w przypadku : 1. Zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem , że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2. Przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego pod warunkiem, że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 3. Wprowadzenie do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 4. Zmiany nazwy produktu, wielkości opakowań przy zachowaniu jego parametrów w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, 5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych niż określona w umowie, 6. W przypadku zmiany stawki podatku vat wprowadzonej odnośnymi przepisami prawa, 7. Wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia na określonych w zawartej umowie warunkach, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2020 roku. Zmiana końcowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić na wniosek zamawiającego w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia na kolejny okres od 2.01.2020 do 31.12.2020, uniemożliwiających zawarcie umowy z nowym wykonawcą w terminie do 31.12.2019 roku
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis zamówienia załącznik nr 2.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze , produkty przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, przyprawy, zioła, herbata, woda mineralna, suszone owoce, drożdże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019.Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Świeże wyroby garmażeryjne, dania gotowe do spożycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.3
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)