SUKCESYWNE DOSTAWY GARMAŻU CHŁODZONEGO

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660163-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

SUKCESYWNE DOSTAWY GARMAŻU CHŁODZONEGO

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a88b724a-bb1e-45cb-9b0d-daa6dd7e4538
Biuletyn 660163-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego Gdynia
Regon 19023285200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1262198
Zamawiajacy fax 26 1262314
Zamawiajacy email kpw.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNE DOSTAWY GARMAŻU CHŁODZONEGO
Numer referencyjny 138/KPW/ŻYWN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu SUKCESYWNE DOSTAWY GARMAŻU CHŁODZONEGO
Cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z postanowieniami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. 2018.poz.1541 z późn.zm.), lub - aktualnego zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z postanowieniami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. 2018 poz. 1541 m z późn.zm.) Uwaga! W przypadku posiadania przez wykonawcę obowiązujących uprawnień, o których mowa powyżej, wystawionych przed wejściem w życie przepisów, na które powołuje się zamawiający, wykonawca winien posiadać zaświadczenie właściwego organu (wystawiającego decyzję/zaświadczenie) potwierdzające, że przedmiotowe dokumenty są aktualne i zgodne z aktualnie obowiązującym prawem..
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z postanowieniami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm.), lub aktualnego zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z postanowieniami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm.) Uwaga! W przypadku posiadania przez wykonawcę obowiązujących uprawnień, o których mowa powyżej, wystawionych przed wejściem w życie przepisów, na które powołuje się zamawiający, wykonawca winien posiadać zaświadczenie właściwego organu (wystawiającego decyzję/zaświadczenie) potwierdzające, że przedmiotowe dokumenty są aktualne i zgodne z aktualnie obowiązującym prawem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualnego certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo - zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018 poz. 1541 z późn.zm¬), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazany dokument przedstawi każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2 Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy opisany w umowie asortyment z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie będzie dostępny na rynku (zakończenia produkcji i brak produktu o tych parametrach na rynku), 2) wydłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku, gdy do terminu wskazanego w § 23 nie zostanie zrealizowana wartość umowy, a zamawiający nie będzie w stanie zabezpieczyć dostaw (w szczególności w związku z przedłużającymi się procederami o udzielenie zamówienia publicznego na kolejny rok), 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości. W przypadku, gdy wykonawca powoływał się na zdolności tegoż podwykonawcy (podmiotu) w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, nowy podwykonawca musi spełniać te same wymogi (na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi stosowe dokumenty tj. opisane w SIWZ).
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)