Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7, przedmiot zamówienia podzielono na 43 zadania:
1-2. sprzęt i wyroby medyczne jednorazowego użytku, 3. zestawy do nebulizacji, 4. worki do zbiórki moczu, 5. jednorazowa odzież medyczna. 6. maski, czapki fartuchy, 7. podkłady, 8. fartuchy chirurgiczne, 9. Serwety operacyjne, 10. obłożenia pola operacyjnego, 11. paski do zamykania ran, 12. cewniki i dreny, 13. rękawice medyczne, 14. igły, strzykawki, kaniule, 15. kaniule bezpieczne 16. Kaniule do tętnic, 17. zestawy do kaniulacji, 18. igły typu Pencil-Point, 19. zestaw do gastrostomii PEG, 20. systemy do odsysania, 21. zestawy do tracheostomii, 22. obwody oddechowe, 23. rurki intubacyjne i tracheotomijne, 24. przyrządy do anestezji i resuscytacji, 25. chemikalia fotograficzne (rtg), 26. aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych oraz żywienia pozajelitowego, 27. aparaty do przetaczania żywienia dojelitowego, 28. zgłębniki, 29. zestaw do drenażu pęcherza moczowego, 30. woreczki ekstrakcyjne, 31. materiały do sterylizacji, 32. wyroby medyczne jednorazowego użytku, 33. narzędzia, 34. odsysanie wydzielin (dreny, końcówki, wkłady workowe itp.) 35. zestawy do punkcji i drenażu opłucnej, 36. osprzęt jednorazowego użytku do endoskopii, 37. materiały opatrunkowe-tupfery, 38. materiały opatrunkowe-setony, 39. materiały opatrunkowe-kompresy, 40. różne materiały opatrunkowe, 41. opatrunki pooperacyjne, 42. pojemniki na wycinki z formaliną, 43. System do pomiaru ciśnienia sródbrzusznego.
|
GuidZP400 |
7f38455c-d3b0-42d5-bc08-f96a6046b342
|
Biuletyn |
660164-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
2083211000024
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Morcinka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lwówek Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 782 01 04
|
Zamawiajacy fax |
75 782 44 32
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
|
Adres strony url |
www.pczlwowek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczlwowek.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
PCZ-NZP-382/24/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
43
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. z siedzibą w Lwówku Śląskim przy ul. Morcinka 7, przedmiot zamówienia podzielono na 43 zadania:
1-2. sprzęt i wyroby medyczne jednorazowego użytku, 3. zestawy do nebulizacji, 4. worki do zbiórki moczu, 5. jednorazowa odzież medyczna. 6. maski, czapki fartuchy, 7. podkłady, 8. fartuchy chirurgiczne, 9. Serwety operacyjne, 10. obłożenia pola operacyjnego, 11. paski do zamykania ran, 12. cewniki i dreny, 13. rękawice medyczne, 14. igły, strzykawki, kaniule, 15. kaniule bezpieczne 16. Kaniule do tętnic, 17. zestawy do kaniulacji, 18. igły typu Pencil-Point, 19. zestaw do gastrostomii PEG, 20. systemy do odsysania, 21. zestawy do tracheostomii, 22. obwody oddechowe, 23. rurki intubacyjne i tracheotomijne, 24. przyrządy do anestezji i resuscytacji, 25. chemikalia fotograficzne (rtg), 26. aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych oraz żywienia pozajelitowego, 27. aparaty do przetaczania żywienia dojelitowego, 28. zgłębniki, 29. zestaw do drenażu pęcherza moczowego, 30. woreczki ekstrakcyjne, 31. materiały do sterylizacji, 32. wyroby medyczne jednorazowego użytku, 33. narzędzia, 34. odsysanie wydzielin (dreny, końcówki, wkłady workowe itp.) 35. zestawy do punkcji i drenażu opłucnej, 36. osprzęt jednorazowego użytku do endoskopii, 37. materiały opatrunkowe-tupfery, 38. materiały opatrunkowe-setony, 39. materiały opatrunkowe-kompresy, 40. różne materiały opatrunkowe, 41. opatrunki pooperacyjne, 42. pojemniki na wycinki z formaliną, 43. System do pomiaru ciśnienia sródbrzusznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
oświadczenie Wykonawcy, że:
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie niniejszego zamówienia oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
oświadczenie Wykonawcy, że:
- posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania niniejszego zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
1) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane artykuły, sprzęt i urządzenia medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o Wyrobach Medycznych;
2) karty katalogowe i/lub próbki zaoferowanego asortymentu w celu weryfikacji zgodności asortymentu z wymogami siwz.
3) dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Zamawiający prosi o załączenie wypełnionych formularzy ofertowo cenowych na płycie CD lub DVD (tylko te zadania , na które Wykonawca składa ofertę).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy;
3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy);
4) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie;
5) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy;
6) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie,
7) w przypadku niezrealizowania 100 % ilości towarów określonych w umowie w okresie jej obowiązywania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy dotyczącej terminu jej realizacji. Zamawiający może przedłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji 100 % ilości towarów objętych umową pod warunkiem obowiązywania cen ofertowych.
8) w razie wyczerpania asortymentu dostaw, dopuszcza się zwiększenie dostaw o wartości mniejszej od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez zmiany terminu obowiązywania umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|