Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu – wyposażenie sceniczne CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów CZĘŚĆ nr 2 – Dostawa systemu nagłośnieniowego CZĘŚĆ nr 3 -Dostawa komputerów do rejestracji przedstawień

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660468-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 320000003, 310000006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W ramach zadania planowany jest zakup i dostawa: reflektorów wraz z osprzętem systemu nagłośnieniowego oraz komputerów do obsługi przedstawień wraz z oprogramowaniem
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
Przedmiot zamówienia w postaci sprzętu i wyposażenia musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony zarówno wad fizycznych, jak i wad prawnych oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej polskiej.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów , które są wymienione w dokumentacji i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 514f3327-aff8-49fb-8843-4eb38a151264
Biuletyn 660468-N-2018
Zamawiajacy nazwa Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
Regon 000741720
Zamawiajacy adres ulica Plac Jagielloński
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 3845306,
Zamawiajacy fax 48 3845307
Zamawiajacy email katarzynabernat@teatr.radom.pl, teatr@teatr.radom.pl
Adres strony url http://www.teatr.radom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu – wyposażenie sceniczne CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów CZĘŚĆ nr 2 – Dostawa systemu nagłośnieniowego CZĘŚĆ nr 3 -Dostawa komputerów do rejestracji przedstawień
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W ramach zadania planowany jest zakup i dostawa: reflektorów wraz z osprzętem systemu nagłośnieniowego oraz komputerów do obsługi przedstawień wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1. Przedmiot zamówienia w postaci sprzętu i wyposażenia musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony zarówno wad fizycznych, jak i wad prawnych oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej polskiej. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów , które są wymienione w dokumentacji i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający może udzielić Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej dwie, dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości zamówienia nie niższej niż: a) 25 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 1; b) 35 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 2; c) 10 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 3; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art 26 ust. 2 Pzp, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów 1. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, Wykonawca przedkłada: - oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: - w zakresie art 24 ust. 5 pkt 1 Pzp: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty z uwzględnieniem § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. Poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art 26 ust. 2 Pzp, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentó: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej Wykonawca przedstawi: -- Wykaz co najmniej dwóch dostaw o tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia charakterze, wykonanych w okresie trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości zamówienia nie niższej niż: 25 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 1; 35 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 2; 10 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 3; wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem braku możliwości dostarczenia referencji. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570 oraz z 2016 r. poz. 352). Informację w tym zakresie Wykonawca składa w ofercie (Formularz ofertowy) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty katalogowe producenta (jeśli takowe istnieją) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1. Parafowany na każdej stronie wzór umowy o treści odpowiadającej treści załącznika do siwz. 2. Dokument pełnomocnictwa (gdy występuje pełnomocnik) 3. Karty katalogowe producenta (jeśli takowe istnieją) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby Zamawiającego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ZESTAWU REFLEKTORÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa reflektorów profilowych 575W (15 szt.) wraz z osprzętem ( uchwyty GOBO, wysuwane przesłony typu IRIS, ramki do filtrów, tubusy osłaniające, linki zabezpieczające) – 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis System nagłośnieniowy (stół mikserski, stagebox, zestaw bezprzewodowy bodypack, Di-box aktywny, odtwarzacz USB CD, mikrofony bezprzewodowe) – 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA KOMPUTERÓW DO REJESTRACJI PRZEDSTAWIEŃ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-27T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dwa komputery typu laptop do rejestracji i odtwarzania wielośladowego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem edycji, rejestracji i odtwarzania dźwięku wielokanałowego
  

Criterion

Kryteria Okres rękojmi i gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)