Dostawa artykułów i produktów spożywczych w okresie 02.01.2019 – 31.12.2019 dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661221-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 158100009, 158000006, 155000003, 153000001, 153311709, 31425003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych do
prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół
Ponadgimnazjalnych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji dla
kwaterowanych grup zorganizowanych.

1. Mięso i wędliny,
2. Pieczywo i wyroby piekarskie,
3. Artykuły spożywcze,
4. Produkty mleczarskie,
5. Owoce, warzywa, produkty rolne i kiszonki,
6. Mrożonki,
7. Produkty garmażeryjne,
8. Jaja kurze,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18e88324-cdde-4d45-a000-80aab1a7123b
Biuletyn 661221-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu
Regon 95107898000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczebrzeska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 412 486
Zamawiajacy fax 846 412 486
Zamawiajacy email bursanr2zamosc@interia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bursanr2zamosc.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzoną przez Wykonawcę własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bursa Międzyszkolna Nr 2 w Zamościu 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 41 w sekretariacie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i produktów spożywczych w okresie 02.01.2019 – 31.12.2019 dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów i produktów spożywczych do prowadzenia stołówki w Bursie Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu dla młodzieży ze szkół Ponadgimnazjalnych w okresie roku szkolnego zamieszkałych w Bursie, a w okresie wakacji dla kwaterowanych grup zorganizowanych. 1. Mięso i wędliny, 2. Pieczywo i wyroby piekarskie, 3. Artykuły spożywcze, 4. Produkty mleczarskie, 5. Owoce, warzywa, produkty rolne i kiszonki, 6. Mrożonki, 7. Produkty garmażeryjne, 8. Jaja kurze,
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym z wypełnionymi wszystkimi rubrykami; Klauzula informacyjna oraz oświadczenie – RODO
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa poniżej. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym;
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso i wędliny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo i wyroby piekarskie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Artykuły spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce, warzywa, produkty rolne i kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Owoce, warzywa, produkty rolne i kiszonki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty garmażeryjne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jaja kurze
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)