Dostawa mebli oraz ich wniesienie i montaż wraz z przyłączeniem do istniejących instalacji w budynku Społecznego Centrum Wsparcia Rodziny przy ul. Kościuszki 65 w Starogardzie Gdańskim.

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 646315-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Zamówienie obejmuje wykonanie mebli, dostawę oraz ich wniesienie i montaż wraz
z przyłączeniami do istniejących instalacji. Meble należy wypoziomować, a szafy wzajemnie ze sobą poskręcać, szafki i regały wiszące zawiesić na ścianach. Krzesła należy dostarczyć całkowicie zmontowane, rozstawić we wskazanych pomieszczeniach. Wszelkie materiały opakowaniowe (palety, kartony, folie, taśmy styropian itp.) należy usunąć i wywieźć z terenu budowy we własnym zakresie. Wymiary przytoczone przez Zamawiającego należy bezwzględnie sprawdzić przed rozpoczęciem realizacji (zalecana wizja lokalna przed złożeniem oferty), meble dopasować do zinwentaryzowanych przez Wykonawcę pomieszczeń. W przypadku znacznych różnic wymiarowych, wszelkie zmiany należy skonsultować z Zamawiającym. Należy uwzględnić wszystkie rury oraz instalacje istniejące w pomieszczeniach, do których będą podłączane meble. Wszelkiego rodzaju podłączenia mediów oraz sprzętów należą do Wykonawcy, w szczególności: instalacje wod-kan, elektryczne. Wykonawca dostarczy meble fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, które nie będą przedmiotem praw osób trzecich. Wszystkie wymiary podano w cm wg zasady: szerokość (długość) x głębokość x wysokość. Głębokość szafek, szaf podano brutto wraz z grubością frontów oraz tyłów. Wysokość całkowita, dla regałów, szaf / szafek stojących, mierzona od podłogi do górnego wieńca szafy. Zamawiający w opisie zamiennie stosuje takie pojęcia jak: drzwi – drzwiczki, szafa – szafka, nadając im równoważny charakter.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60f22685-8f09-4c8e-bb5d-b1e5a19ef196
Biuletyn 646315-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Starogard Gdański
Regon 52524000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Starogard Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 306 006
Zamawiajacy fax 585 306 111
Zamawiajacy email ratusz@um.starogard.pl
Adres strony url www.starogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.starogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starogard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli oraz ich wniesienie i montaż wraz z przyłączeniem do istniejących instalacji w budynku Społecznego Centrum Wsparcia Rodziny przy ul. Kościuszki 65 w Starogardzie Gdańskim.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Zamówienie obejmuje wykonanie mebli, dostawę oraz ich wniesienie i montaż wraz z przyłączeniami do istniejących instalacji. Meble należy wypoziomować, a szafy wzajemnie ze sobą poskręcać, szafki i regały wiszące zawiesić na ścianach. Krzesła należy dostarczyć całkowicie zmontowane, rozstawić we wskazanych pomieszczeniach. Wszelkie materiały opakowaniowe (palety, kartony, folie, taśmy styropian itp.) należy usunąć i wywieźć z terenu budowy we własnym zakresie. Wymiary przytoczone przez Zamawiającego należy bezwzględnie sprawdzić przed rozpoczęciem realizacji (zalecana wizja lokalna przed złożeniem oferty), meble dopasować do zinwentaryzowanych przez Wykonawcę pomieszczeń. W przypadku znacznych różnic wymiarowych, wszelkie zmiany należy skonsultować z Zamawiającym. Należy uwzględnić wszystkie rury oraz instalacje istniejące w pomieszczeniach, do których będą podłączane meble. Wszelkiego rodzaju podłączenia mediów oraz sprzętów należą do Wykonawcy, w szczególności: instalacje wod-kan, elektryczne. Wykonawca dostarczy meble fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, które nie będą przedmiotem praw osób trzecich. Wszystkie wymiary podano w cm wg zasady: szerokość (długość) x głębokość x wysokość. Głębokość szafek, szaf podano brutto wraz z grubością frontów oraz tyłów. Wysokość całkowita, dla regałów, szaf / szafek stojących, mierzona od podłogi do górnego wieńca szafy. Zamawiający w opisie zamiennie stosuje takie pojęcia jak: drzwi – drzwiczki, szafa – szafka, nadając im równoważny charakter.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-22T00:00:00+01:00
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 14.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT, b) terminu wykonania w przypadku, gdy: zlecono zamówienia dodatkowe, jeśli ich realizacja ma wpływ na termin realizacji zamówienia; wystąpiły okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania należytej staranności. 14.2. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)