sprzęt i urządzenia medyczne oraz różne meble i wyposażenie - 2 części.

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lesko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660961-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331900001, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: „Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych oraz różnych mebli i wyposażenia” do garaży oraz pomieszczeń socjalnych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Szczegóły ilościowe i parametrowe określa załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części ( dwie ).Część 1 Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych”Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część nr 1 „ różnego sprzętu i urządzeń medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 44 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ. Część 2 „Dostawa różnych mebli i wyposażenia Przedmiotem zamówienia jest dostawa Część nr 2 różnych mebli i wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 26 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40eb3463-d0f0-4aac-a617-f9ba0f05ade8
Biuletyn 660961-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 37044507200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Wielkiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lesko
Zamawiajacy kod pocztowy 38600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13 4696408 w. 14,
Zamawiajacy fax 134 696 408
Zamawiajacy email zamowienia@spzozlesko.pl,
Adres strony url www.spzozlesko.pl
Adres strony internetowej narzedzia Nie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Umowa o dofinansowanie nr Nr POIS.09.01.00-00-0241/17-00 /280/2017/1472 z dnia 28.12.2017r. z dnia 28.12.2017r. i Aneks nr POIS.09.01.00-00-0241/17-01 z dnia 29.08.2018r. Projekt Zadanie nr 2 „ Poprawa Bezpieczeństwa mieszkańców i turystów Bieszczad poprzez: doposażenie w aparaturę medyczną, modernizację istniejącej infrastruktury w tym instalacji, budowę garaży z pomieszczeniami socjalnymi dla Zespołów Ratownictwa Medycznego przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Szpitala powiatowego w Lesku” w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Pan Łukasz Podkalicki
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zdrowie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozlesko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozlesko.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku ul. Kazimierza Wilkiego 4 38-600 Lesko sekretariat pok. 212
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu sprzęt i urządzenia medyczne oraz różne meble i wyposażenie - 2 części.
Numer referencyjny ZP 16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części,
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: „Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych oraz różnych mebli i wyposażenia” do garaży oraz pomieszczeń socjalnych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Szczegóły ilościowe i parametrowe określa załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części ( dwie ).Część 1 Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych”Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część nr 1 „ różnego sprzętu i urządzeń medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 44 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ. Część 2 „Dostawa różnych mebli i wyposażenia Przedmiotem zamówienia jest dostawa Część nr 2 różnych mebli i wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 26 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33190000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 375411,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie i nie wymaga żadnego dokumentu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie i nie wymaga żadnego dokumentu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie i nie wymaga żadnego dokumentu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca na potwierdzenie III.2.2 składa oświadczenie według załącznika nr 4 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA wraz z zawartym w nim formularzem cenowym odpowiednio dla częsci na która Wykonawca składa ofertę, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium okres gwarancji 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 22.1 SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 227047,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część nr 1 „ różnego sprzętu i urządzeń medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 44 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa różnych mebli i wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 148363,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa Część nr 2 różnych mebli i wyposażenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 26 opisie przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)