Dostawa materiałów do sterylizacji

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660948-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nazwy handlowej przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym.
6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli.
7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211). Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy:
część nr 1 – poz. 7
część nr 5 – cała
część nr 6 – cała
część nr 7 – poz. 2, 3, 4
część nr 8 - poz 1,2, 3, 4
część nr 10 – poz 3, 4, 10
część nr 11 – poz 1-5
część nr 12 – poz 1, 2
część nr 13 – poz 1, 2, 3
9. Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b7a8a21-ebc4-4183-ad4e-990176b348b8
Biuletyn 660948-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url http://www.orsk.ump.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.orsk.ump.edu.pl/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.orsk.ump.edu.pl/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny DZPS/APT/30/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nazwy handlowej przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy handlowej produktu, oraz producenta, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w innych opakowaniach niż opisane w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza przeliczenie wielości opakowań z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę. 5. Zamawiający wymaga, aby opis produktu, symbol CE, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria, data ważności – umieszczone były na /w każdym opakowaniu zbiorczym. 6. Wszystkie informacje o produktach zamieszczone na etykietach, bądź opakowaniach muszą być sporządzone w języku polskim lub w postaci dopuszczonych przez obowiązujące prawo symboli. 7. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j. t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej (zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211). Wyroby medyczne muszą posiadać Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE. Wymóg ten nie dotyczy: część nr 1 – poz. 7 część nr 5 – cała część nr 6 – cała część nr 7 – poz. 2, 3, 4 część nr 8 - poz 1,2, 3, 4 część nr 10 – poz 3, 4, 10 część nr 11 – poz 1-5 część nr 12 – poz 1, 2 część nr 13 – poz 1, 2, 3 9. Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia. 10. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki oferowanego asortymentu wraz z ich wykazem asortymentowym. Próbki te Wykonawca składa na własny koszt w ilości wskazanej przy danej części. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą Część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały określone w załączniku do SIWZ nr 6 - Projekt umowy
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opakowania sterylizacyjne- włókniny sterylizacyjne, kombinacje włóknin, torebki włókninowo-foliowe, taśmy do zamykania pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opakowania sterylizacyjne- włókniny sterylizacyjne, kombinacje włóknin, torebki włókninowo-foliowe, taśmy do zamykania pakietów- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opakowania sterylizacyjne- papier sterylizacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opakowania sterylizacyjne- papier sterylizacyjny- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opakowania sterylizacyjne - rękawy i torebki papierowo-foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opakowania sterylizacyjne - rękawy i torebki papierowo-foliowe- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opakowania sterylizacyjne - rękaw z Polyolefinu Ultra- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rejestratory elektroniczne oraz wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wskaźniki chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wskaźniki biologiczne i chemiczne oraz materiały eksploatacyjne do sterylizacji tlenkiem etylenu- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, testy kontroli poprawności zgrzewu, dokumentacja procesów dekontaminacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Testy kontroli wsadu do sterylizacji parą wodną, testy kontroli poprawności zgrzewu, dokumentacja procesów dekontaminacji- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Testy do kontroli procesów mycia i dezynfekcji maszynowej- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Akcesoria do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria do sterylizacji- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opaski silikonowe, czyściki do narzędzi kanałowych- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Oleje do pielęgnacji napędów ortopedycznych i uszczelek autoklawów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Oleje do pielęgnacji napędów ortopedycznych i uszczelek autoklawów- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pojemniki do transportu skażonych wyrobów medycznych- szczegółowy opis oraz ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)