Dostawa wędlin wieprzowych i konserw drobiowych

Publication date 2018-12-12
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Potulice
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659522-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWY WĘDLIN WIEPRZOWYCH I KONSERW DROBIOWYCH.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu oferty, Załącznik nr 1 dla poszczególnych grup (1-2), który stanowi załącznik do siwz.
3. Dotyczy grupy 2: Wędliny – zapach swoisty, charakterystyczny dla danego asortymentu wędliny, bez oznak zjełczenia tłuszczu, oślizłości i pleśni na jej powierzchni.
4.   W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w poszczególnych grupach, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie, kiedy wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, ale oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie.
5. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia,
z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
6. W ramach niniejszego zadania Wykonawca:
7. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże o dobrym smaku, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Dostawa do zamawiającego w sposób zapewniający świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy.
8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności:
1) Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w:
a) Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00,
b) Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00,
c) Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00.
9. Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do w/w jednostek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1624b63a-88b1-40d9-9581-878f786c6762
Biuletyn 659522-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 31963500000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Potulice
Zamawiajacy kod pocztowy 89120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 874 440
Zamawiajacy fax 525 874 400
Zamawiajacy email zp_potulice@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny w Potulicach
Wspolne udzielanie zamowienia Zamówienie będzie udzielane na rzecz jednostek na podstawie pełnomocnictwa dwóch zakładów oraz w imieniu Zakładu Karnego w Potulicach. Zakład Karny w Potulicach otrzymał pełnomocnictwo do przeprowadzenia postępowania na rzecz Zakładu Karnego w Bydgoszcz-Fordonie i Aresztu Śledczego w Bydgoszczy. Poszczególne jednostki przygotowują indywidualne szacunkowe wartości zamówienia, które następnie są sumowane.
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksem lub drogą elektroniczną - zastrzeżeniem pkt c. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, oświadczeń, pełnomocnictw, uzupełnień złożonych na wezwanie Zamawiającego, informacji dotyczącej zmiany lub wycofania oferty - w tym przypadku komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Potulicach ul. Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wędlin wieprzowych i konserw drobiowych
Numer referencyjny DKW.2232.19.2018.AS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Zastrzega prawo grup czesci dwie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu DOSTAWY WĘDLIN WIEPRZOWYCH I KONSERW DROBIOWYCH. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu oferty, Załącznik nr 1 dla poszczególnych grup (1-2), który stanowi załącznik do siwz. 3. Dotyczy grupy 2: Wędliny – zapach swoisty, charakterystyczny dla danego asortymentu wędliny, bez oznak zjełczenia tłuszczu, oślizłości i pleśni na jej powierzchni. 4.   W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w poszczególnych grupach, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie, kiedy wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, ale oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 5. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 6. W ramach niniejszego zadania Wykonawca: 7. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże o dobrym smaku, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Dostawa do zamawiającego w sposób zapewniający świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w: a) Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00, b) Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00, c) Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00. 9. Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do w/w jednostek.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 293598,80
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt. 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 5. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenia, że wykonawca nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego zawarta z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust 1 pkt 1-4 ustawy pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasadzenia odszkodowania. na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy pzp. Załącznik nr 5 do siwz; 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z Wykonawców odrębnie. Szczegółowy opis - ROZDZIAŁ VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Zakresie warunkow udzialu 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz).
Inne dokumenty niewymienione W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: a) należy do oferty załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane winno być przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Musi ono wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z dokumentów oferty. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 164 z późn. zm.). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 783) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. b) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich odpowiednie zastosowanie zasady określone w literach a) - b).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 3. Strona tj.: JOSW i wykonawca wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Strony tj.: JOSW i wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje takie nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Nie udostępnia się informacji poufnych. W formularzu ofert znajduję się stosowne oświadczenie wykonawcy służące zabezpieczenia informacji poufnych.
IV 6 1 srodki ochrony Informacja zawarta w SIWZ w Rozdziale XII pkt 16 i 17 dla Wykonawcy. Ponadto w formularzu oferty znajduje się miejsce do zastrzeżenia informacji poufnych. 16. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje takie nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. 17. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 data 2019-02-07T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1. Dostawy wędlin i konserw drobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 283968,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są: DOSTAWY WĘDLIN WIEPRZOWYCH I KONSERW DROBIOWYCH. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu oferty, Załącznik nr 1 dla poszczególnych grup (1), który stanowi załącznik do siwz. 3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w poszczególnych grupach, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie, kiedy wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, ale oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 5. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 6. W ramach niniejszego zadania Wykonawca: 7. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże o dobrym smaku, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Dostawa do zamawiającego w sposób zapewniający świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w: a) Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00, b) Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00, c) Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00. 9. Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do w/w jednostek.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9630,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są: DOSTAWY WĘDLIN WIEPRZOWYCH I KONSERW DROBIOWYCH. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu oferty, Załącznik nr 1 dla poszczególnych grup (2), który stanowi załącznik do siwz. 3. Dotyczy grupy 2: Wędliny – zapach swoisty, charakterystyczny dla danego asortymentu wędliny, bez oznak zjełczenia tłuszczu, oślizłości i pleśni na jej powierzchni. 4. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w poszczególnych grupach, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie, kiedy wykonawca nie sprzedaje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, ale oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 5. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 6. W ramach niniejszego zadania Wykonawca: 7. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub uszkodzenia. Mają być świeże o dobrym smaku, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Dostawa do zamawiającego w sposób zapewniający świeżość z utrzymaniem ciągu chłodniczego od producenta do odbiorcy. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w: a) Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00, b) Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00, c) Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00. 9. Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do w/w jednostek.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)