Dostawa mebli biurowych, wyposażenia biurowego i domowego

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660943-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391413005, 391130007, 391411003, 391300002, 392000004, 395120004, 301900007, 392211008, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, wyposażenia domowego i biurowego, przeznaczonych na wyposażenie Dziennego Domu Opieki Medycznej dla osób niesamodzielnych w tym starszych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie nr: 1 – kod CPV 39141300-5 Szafy BHP;
Zadanie nr: 2 – kod CPV 39113000-7 Różne siedziska i krzesła;
Zadanie nr: 3 – kod CPV 39141100-3 Regały;
Zadanie nr: 4 – kod CPV 39130000-2 Meble biurowe;
Zadanie nr: 5 – kod CPV 39200000-4 Wyposażenie domowe;
Zadanie nr: 6 – kod CPV 39512000-4 Bielizna pościelowa;
Zadanie nr: 7 – kod CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe;
Zadanie nr: 8 – kod CPV 39221100-8 Zastawa kuchenna;
Zadanie nr: 9 – kod CPV 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb981ee0-40af-4595-b0ae-2a94cf7bf31c
Biuletyn 660943-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Adres strony url spzoz-brzesko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu: Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w SP ZOZ w Brzesku dla osób niesamodzielnych, w tym starszych z powiatu brzeskiego, szansą na poprawę jakości życia, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1. z Europejskiego Funduszu Społecznego, zawarta w Krakowie w dniu 10.07.2018 r. Umowa RPMP.09.02.01-12-0011/18-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pocztą, kurierem, dostarczyć osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych, wyposażenia biurowego i domowego
Numer referencyjny DZP-271-57/18/UE/DDOM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, wyposażenia domowego i biurowego, przeznaczonych na wyposażenie Dziennego Domu Opieki Medycznej dla osób niesamodzielnych w tym starszych. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr: 1 – kod CPV 39141300-5 Szafy BHP; Zadanie nr: 2 – kod CPV 39113000-7 Różne siedziska i krzesła; Zadanie nr: 3 – kod CPV 39141100-3 Regały; Zadanie nr: 4 – kod CPV 39130000-2 Meble biurowe; Zadanie nr: 5 – kod CPV 39200000-4 Wyposażenie domowe; Zadanie nr: 6 – kod CPV 39512000-4 Bielizna pościelowa; Zadanie nr: 7 – kod CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe; Zadanie nr: 8 – kod CPV 39221100-8 Zastawa kuchenna; Zadanie nr: 9 – kod CPV 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 2) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.2.1), wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2)jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.6.3.1). Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 z późn. zm.); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art.24 ust.5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr: 5 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” ( Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie tj. że zastrzeżona informacja: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, b) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufałości. d) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafy BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szafy BHP - szt 21
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Różne siedziska i krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Krzesła zmywalne, fotele komputerowe, fotele wypoczynkowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Regały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Regały metalowe -szt 2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Meble biurowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie domowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kosze na śmieci, lustra, dozowniki na papier, ręczniki, płyn dezynfekcyjny, wieszaki, wózek do sprzątania itp.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Bielizna pościelowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kołdry, poduszki, pościel
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różny sprzęt i artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Tablice magnetyczne suchościeralne, aparaty telefoniczne, zegar ścienny.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zastawa kuchenna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Talerze, sztućce, garnki
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sprzęt gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lodówki, zmywarka, płyta grzewcza, kuchenka mikrofalowa, telewizor
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)