Dostawy cukru znak sprawy: 12/2018/BIGB O/POTULICE

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660979-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy cukru.
1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 40000 opakowań. CPV: 15831200-4.
2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15831000-2.
3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
1) 15831200-4 cukier biały,
2) 15831000-2 cukier.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
5) Oddział Zewnętrzny w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
9) Oddział Zewnętrzny w Toruniu, ul. Piekary 53;
10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo.
13) Oddział Zewnętrzny w Czersku , ul. Dworcowa 26
14) Oddział Zewnętrzny w Strzelewie , Strzelewo 61
Realizacja dostaw do magazynu nie mniej niż 2 razy w tygodniu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00.
12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d93628d-79e4-465d-a14e-21db2ed262a0
Biuletyn 660979-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
Regon 22115068800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kurkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 728 70 00,
Zamawiajacy fax 58 728 70 01
Zamawiajacy email e.saganowska@igbbaltica.pl,
Adres strony internetowej narzedzia www.igbbaltica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny igb
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy cukru znak sprawy: 12/2018/BIGB O/POTULICE
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy cukru. 1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 40000 opakowań. CPV: 15831200-4. 2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15831000-2. 3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 1) 15831200-4 cukier biały, 2) 15831000-2 cukier. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych. 7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego). 10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: 1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; 2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; 3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; 4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; 5) Oddział Zewnętrzny w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; 6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; 7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; 8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; 9) Oddział Zewnętrzny w Toruniu, ul. Piekary 53; 10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; 11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; 12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo. 13) Oddział Zewnętrzny w Czersku , ul. Dworcowa 26 14) Oddział Zewnętrzny w Strzelewie , Strzelewo 61 Realizacja dostaw do magazynu nie mniej niż 2 razy w tygodniu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00. 12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin reali.reklam 40%
Znaczenie 0,00
  
Kryteria cena 60%
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)