| GuidZP400 |
1542a4de-a8e2-44cb-b000-664a1cabe470
|
| Biuletyn |
660845-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00030668000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nisko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
37-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
15 841 67 03,
|
| Zamawiajacy fax |
15 841 67 04
|
| Zamawiajacy email |
info@szpital-nisko.pl, przetargi@szpital-nisko.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-nisko.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nisko.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nisko.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych, mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
|
| Numer referencyjny |
Z.II.260.58.Zp.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych, mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - 8 Pakietów
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego.
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw lub usług.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Wypełniony formularz cenowy.
3. Pełnomocnictwo.
4. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
5. Informacja Wykonawcy o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy).
6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres dopuszczalności dokonywania zmian postanowień zawartej umowy oraz warunki dokonywania takich zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Artykuły ogólnospożywcze.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Warzywa i owoce.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Ziemniaki jadalne.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Mrożonki i ryby
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Jaja.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Mięso wieprzowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Wędliny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa wędlin i drobiu do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku - Drób
|
| | |