| GuidZP400 |
873b277f-e1ed-405d-a246-f13734217507
|
| Biuletyn |
660837-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Dzieci Zamojszczyzny w Zwierzyńcu
|
| Regon |
000563789
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zwierzyniec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22-470
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
846873275, 846873807
|
| Zamawiajacy fax |
846873275
|
| Zamawiajacy email |
sp-zwierzyniec3@wp.pl, kowalczykkatarzyna@vp.pl
|
| Adres strony url |
http://spzwierzyniec.pl/
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://spzwierzyniec.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://spzwierzyniec.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://spzwierzyniec.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiajacego pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa w Zwierzyńcu, ul. Partyzantów 3, 22-470 Zwierzyniec
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2019
|
| Numer referencyjny |
ZS.26.4.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych w Wywłoczka 153, na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkół w Zwierzyńcu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zadanie Nr I: różne produkty spożywcze, Zadanie Nr II: filety rybne, ryby mrożone przetworzone, mrożonki warzywne i owocowe, produkty głęboko mrożone, Zadanie Nr III: owoce, warzywa i świeże jaja, Zadanie Nr IV: produkty zwierzęce, mięso (mięso wieprzowe i drobiowe), Zadanie Nr V: produkty zwierzęce, przetwory mięsne (wędliny wieprzowe i drobiowe), Zadanie Nr VI: pieczywo, Zadanie Nr VII : wyroby garmażeryjne
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka lub na całość zamówienia.
Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r.
poz. 1541, 1669, 2136);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
różne produkty spożywcze
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
filety rybne, ryby mrożone przetworzone, mrożonki warzywne i owocowe, produkty głęboko mrożone
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
owoce, warzywa i świeże jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
owoce, warzywa i świeże jaja
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
produkty zwierzęce, mięso
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
produkty zwierzęce, mięso (mięso wieprzowe i drobiowe)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
produkty zwierzęce, przetwory mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
produkty zwierzęce, przetwory mięsne (wędliny wieprzowe i drobiowe)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
pieczywo
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
wyroby garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
wyroby garmażeryjne
|
| | |