„Dostawa - produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne (drób) dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
Miejscowość Zduny
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660739-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne (drób) dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9. 3. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów. 5. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy). 6. Realizacja będzie następować partiami, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie, w których określone będą przedmioty dostawy oraz ilość i terminy dostaw. Częstotliwość dostaw określona jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Dostawa wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego. 7. Środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HCCP) 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone produkty posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowania oznaczone wg stosownych przepisów oraz z widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af08d7cb-33a2-40fb-a7bb-41579e5d4e8e
Biuletyn 660739-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
Regon 133069100000
Zamawiajacy adres ulica Baszków
Zamawiajacy adres numer domu 112
Zamawiajacy miejscowosc Zduny
Zamawiajacy kod pocztowy 63760
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 211 206
Zamawiajacy fax 627 211 206
Zamawiajacy email poczta@dpsbaszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsbaszkow.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsbaszkow.eu
Oferty wnioski dostepne poczta@dpsbaszkow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Papierierowy: DPS w Baszkowie, Baszków 112, 63-760 Zduny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DPS w Baszkowie, Baszków 112, 63-760 Zduny
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa - produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne (drób) dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”
Numer referencyjny DPS/PN/04/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne (drób) dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9. 3. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów. 5. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy). 6. Realizacja będzie następować partiami, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie, w których określone będą przedmioty dostawy oraz ilość i terminy dostaw. Częstotliwość dostaw określona jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Dostawa wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego. 7. Środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HCCP) 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone produkty posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowania oznaczone wg stosownych przepisów oraz z widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia .
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunki kontraktowe do spełnienia przez wykonawcę 1. Wypełnienie f o r m u l a r z a oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ten będzie stanowić zał. nr 1 do oferty 2. Akceptacja warunków umowy Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do SIWZ. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 2 do oferty 3. Spełnienie warunków specyfikacji asortymentowo - ilościowej Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo-ilościowej zał nr 3 do SIWZ. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty 4. Stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub GHP Dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad GHP. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 4 do oferty
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Spełnienie warunków art. 22 ust.1oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 5 dołączony do SIWZ Dokument ten będzie stanowić zał. nr 5 do oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6a do oferty Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)