Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Jasienica Rosielna
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660701-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158110006, 153000001, 158942003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e8d3da3-e60f-48c9-94b3-c388463ebf01
Biuletyn 660701-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy
Regon 68615763600000
Zamawiajacy adres ulica Jasienica Rosielna
Zamawiajacy adres numer domu 240
Zamawiajacy miejscowosc Jasienica Rosielna
Zamawiajacy kod pocztowy 36220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 306 033
Zamawiajacy fax 134 306 033
Zamawiajacy email eplonka@jasienicarosielna.pl
Adres strony url http://www.jasienicarosielna.pl/; https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://jasienicarosielna.bip.gov.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne w gminie Jasienica Rosielna)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Jasienica Rosielna; 36-220 Jasienica Rosielna 240, pokój nr 13 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
Numer referencyjny BFP.271.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna” Część III: Dostawa pieczywa Część IV: Dostawa warzyw i owoców świeżych Część V: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części od III do V (odrębnie dla każdej części) Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna spełnione przez udokumentowanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: dostaw o wartości łącznej nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto na zakres odpowiadający rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw, którego wzór stanowi Rozdział II SIWZ Załącznik nr 1 do oferty wraz z załączeniem dowodów, że te dostawy zostały wykonane w sposób należyty lub są wykonywane należycie. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 6.1.3 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 3 do oferty.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 4 do oferty.
Inne dokumenty niewymienione Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ c) Wypełnioną i podpisaną Kalkulację cenową – Rozdział III SIWZ, d) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 18. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 18.1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział V SIWZ. 18.2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 18.3. Zamawiający przewiduje w niniejszej SIWZ możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 18.4. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: - zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, - zmianę zakresu przedmiotu Umowy; - zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub - zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 4) w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także może zmniejszyć ilość dostaw. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu zrealizowanej części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych; 5) zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT; Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP. 18.5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. c) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. 18.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego min. istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. 18.7. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej. 18.8. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców świeżych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców świeżych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)