Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecz-nej w Wiśniowej Górze

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze
Miejscowość Andrespol
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660764-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b1ad39e-5c05-4355-8b49-d9cfa4c62014
Biuletyn 660764-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze
Regon 29560400000
Zamawiajacy adres ulica Wiśniowa Góra, ul. Tuszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 56
Zamawiajacy miejscowosc Andrespol
Zamawiajacy kod pocztowy 95020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 132 341
Zamawiajacy fax 422 132 309
Zamawiajacy email dpswg@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dps-wisniowagora.samorzady.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-wisniowagora.samorzady.pl
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 56, 95-020 Andrespol
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecz-nej w Wiśniowej Górze
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie : Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że posiada zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) lub posiadają aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.). Warunek zostanie oceniony na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności ( grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, i/lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia spełniającym niezbędne warunki określone w przepisach. Warunek oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego , w którym to zawarta będzie informacja dotycząca środka transportu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli, odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji.OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP. Aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.)- dotyczy również środka transportu. Wypełnionego „Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)”, w którym należy wykazać dysponowanie min. jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru dot. niniejszego postępowania, stanowiące załącznik nr. 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. RODO, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SIWZ i są jej integralną częścią. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)