świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660705-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych.Wspólny Słownik Zamówień: 72000000-5
2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku A do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
3. W okresie obowiązywania umowy przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z przyjętymi ilościami artykułów w ramach danych czasopism w zależności od wybranego pakietu, które zostały opisane w Załączniku A do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ef77a70-5468-4b43-ba1a-0bc7b09d8c55
Biuletyn 660705-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 1293330000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych
Numer referencyjny ZP/1610/U/18/1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych.Wspólny Słownik Zamówień: 72000000-5 2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku A do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3. W okresie obowiązywania umowy przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z przyjętymi ilościami artykułów w ramach danych czasopism w zależności od wybranego pakietu, które zostały opisane w Załączniku A do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 w zw. z art. 24 ust. 7 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wydawaniu czasopism naukowych drogą elektroniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto oraz załączy do oferty dowody określające czy wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jedna usługa oznacza usługę zrealizowana na podstawie jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V.1.2) SIWZ oraz dołączyć dowody określające czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania usług w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz dostaw podpisuje pełnomocnik. - ZAŁACZNIK NR 4
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium 10 000.00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w drodze aneksu do niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 oraz odmiennych postanowień niniejszej umowy. 2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz w przypadku : a) zmiany podwykonawcy o którym mowa w §9 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy, jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą, iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano, b) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w §9 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano, c) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących zastosowania stawek podatku VAT, kwota brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez uwzględnienie stawki VAT zgodnie z nowo obowiązującymi przepisami od dnia ich wejścia w życie; d) w przypadku zmiany: wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, na zasadach opisanych w § 8 umowy; e) wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 1 a – 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych; f) w przypadku rezygnacji z wydawania danego Czasopisma, jak i z modelu wydawania danego Czasopisma przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, strony zawrą stosowny aneks uwzględniający te okoliczności w szczególności zakresie przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy; g) zmiany Harmonogramu przekazywania treści Czasopism; h) zmian w zakresie liczby (zwiększenia lub zmniejszenia) artykułów i/lub prac niebadawczych dla poszczególnego Czasopisma w ramach liczby przewidzianej na dany rok obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że liczba artykułów i/lub prac niebadawczych określona dla danego Czasopisma w całym okresie obowiązywania umowy nie zostanie zwiększona.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2019-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Średni wzrost widzialnosci czasopism
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)