SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W I PÓŁROCZU ROKU 2019

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Obryte
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662189-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw różnych artykułów spożywczych i produktów mleczarskich wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu produktów spożywczych DPS Obryte. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Obrytem (07-215 Obryte 188). Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości zawarte są w treści Załącznika Nr 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia – jednakże nie więcej, niż 30% wskazanych w Załączniku 2 ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 525654ee-d97f-4a22-af21-1306cdf342c8
Biuletyn 662189-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 30892700000
Zamawiajacy adres ulica Obryte
Zamawiajacy adres numer domu 188
Zamawiajacy miejscowosc Obryte
Zamawiajacy kod pocztowy 07215
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-29 7411080 w. 30
Zamawiajacy fax 0-29 7411080
Zamawiajacy email dpsobryte@wp.pl
Adres strony url www.dpsobryte.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsobryte.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsobryte.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub przez posłańca do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Obrytem 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W I PÓŁROCZU ROKU 2019
Numer referencyjny DPS.ZP.264/PN3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw różnych artykułów spożywczych i produktów mleczarskich wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu produktów spożywczych DPS Obryte. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Obrytem (07-215 Obryte 188). Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości zawarte są w treści Załącznika Nr 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia – jednakże nie więcej, niż 30% wskazanych w Załączniku 2 ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień, dlatego też Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 ustawy Pzp., d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia w tym zakresie stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie w zakresie RODO
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Częstotliwość dostaw
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas realizacji pojedynczego zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)