Dostawa artykułów spożywczych 2019

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662158-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158100009, 155000003, 151100002, 151120006, 31425003, 153311008, 152000000, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2019 dla Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach :

CZĘŚĆ 1 -Załącznik nr 6 - PIECZYWO, WYROBY CUKIERNICZE
CZĘŚĆ 2 -Załącznik nr 7 - NABIAŁ
CZĘŚĆ 3 -Załącznik nr 8 - MIĘSO WĘDLINY
CZĘŚĆ 4 -Załącznik nr 9 - DRÓB
CZĘŚĆ 5 -Załącznik nr 10 - JAJA
CZĘŚĆ 6 -Załącznik nr 11 – ARTYKUŁY SYPKIE,PRZYPRAWY,SŁODYCZE
CZĘŚĆ 7 -Załącznik nr 12 – MROŻONKI I LODY
CZĘŚĆ 8 -Załącznik nr 13 – RYBY
oraz na okres od początku roku do 30 czerwca 2019:
CZĘŚĆ 9 -Załącznik nr 14 - Warzywa Owoce.

W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym lub większym zakresie. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (części od 1 do 9), nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.

Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
Dostawy zamawiający będzie realizował zgodnie z informacją zawartą w poszczególnych załącznikach. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
3.2. Miejscem dostawy jest Dom Pomocy Społecznej; ul. Trautmana 4; 41-946 Piekary Śląskie

4. Termin wykonania zamówienia.

Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się:
Dla części od 1 do 8 - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r.
Dla części 9 - od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5091ba08-8218-4725-bc07-8fc1bd00ae1c
Biuletyn 662158-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 68660600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trautmana
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-946
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 879 236
Zamawiajacy fax 322 879 263
Zamawiajacy email dps_trautmana@o2.pl
Adres strony url http://biuletyn.abip.pl/dps_trautmana
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://biuletyn.abip.pl/dps_trautmana
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście na adres zamawiającego,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich; ul. Trautmana 4; 41-946 Piekary Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2019 dla Domu Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach : CZĘŚĆ 1 -Załącznik nr 6 - PIECZYWO, WYROBY CUKIERNICZE CZĘŚĆ 2 -Załącznik nr 7 - NABIAŁ CZĘŚĆ 3 -Załącznik nr 8 - MIĘSO WĘDLINY CZĘŚĆ 4 -Załącznik nr 9 - DRÓB CZĘŚĆ 5 -Załącznik nr 10 - JAJA CZĘŚĆ 6 -Załącznik nr 11 – ARTYKUŁY SYPKIE,PRZYPRAWY,SŁODYCZE CZĘŚĆ 7 -Załącznik nr 12 – MROŻONKI I LODY CZĘŚĆ 8 -Załącznik nr 13 – RYBY oraz na okres od początku roku do 30 czerwca 2019: CZĘŚĆ 9 -Załącznik nr 14 - Warzywa Owoce. W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym lub większym zakresie. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (części od 1 do 9), nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. Dostawy zamawiający będzie realizował zgodnie z informacją zawartą w poszczególnych załącznikach. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko. 3.2. Miejscem dostawy jest Dom Pomocy Społecznej; ul. Trautmana 4; 41-946 Piekary Śląskie 4. Termin wykonania zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się: Dla części od 1 do 8 - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r. Dla części 9 - od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dołącza do formularza oferty: 1) Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 . 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Jeśli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1. pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych dołącza do oferty oświadczenie o nie należeniu do żadnej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.4 SIWZ ( jeżeli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z art.23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej, chyba, że wszyscy wspólnicy spółki podpiszą ofertę i załączniki do oferty), w takim przypadku Wykonawcy: 1) Dołączają dodatkowo do formularza oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ; 2) Składają odrębnie ( każdy z nich) oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.2) oraz 6.3 SIWZ. 3. Terminy składania innych dokumentów. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1. SIWZ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86. ust.54 Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj.: Dz.U. z 2015, poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenia o których mowa w pkt 6. składane są w oryginale. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) W takcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza zmianę producenta oferowanych produktów, pod warunkiem że zmieniony produkt będzie jakościowo tożsamy. b) Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy c) Zamawiający dopuszcza zamianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PIECZYWO, WYROBY CUKIERNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 1 -Załącznik nr 6 - PIECZYWO, WYROBY CUKIERNICZE
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 2 -Załącznik nr 7 - NABIAŁ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MIĘSO WĘDLINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 3 -Załącznik nr 8 - MIĘSO WĘDLINY
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 4 -Załącznik nr 9 - DRÓB
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 5 -Załącznik nr 10 - JAJA
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SYPKIE, PRZYPRAWY, SŁODYCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 6 -Załącznik nr 11 – ARTYKUŁY SYPKIE,PRZYPRAWY,SŁODYCZE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 7 -Załącznik nr 12 – MROŻONKI I LODY
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 8 -Załącznik nr 13 – RYBY
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Warzywa Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ 9 -Załącznik nr 14 - Warzywa Owoce
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)