dostawa i wdrożenie modułów obsługi Repetytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w ramach projektu pt. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w SPZOZ we Włodawie"

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661904-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie modułów obsługi Repetytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. Dostarczane oprogramowanie musi być zintegrowane z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Wymagana jest integracja dwustronna umożliwiająca zarówno pozyskiwanie dokumentów do repozytorium z systemów źródłowych jak i pozyskanie informacji z dokumentów wprowadzanych bezpośrednio do repozytorium EDM do systemów dziedzinowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbe007c3-bf59-4db2-bbdf-65b2aeb0ab2f
Biuletyn 661904-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 11019766400000
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 797704880,
Zamawiajacy fax 825 724 170
Zamawiajacy email jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl ,
Adres strony url www.spzoz.wlodawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu Realizacja Projektu nr RPLU.02.01.00-06-0025/17 pn. "Rozwój elektronicznych usług publicznych w SPZOZ we Włodawie" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie projekty w zakresie e-zdrowia, zgodnie z wymaganiami konkursu nr RPLU.02.01.00-IZ.00-06-001/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, al J. Piłsudskiego 64 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i wdrożenie modułów obsługi Repetytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w ramach projektu pt. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w SPZOZ we Włodawie"
Numer referencyjny ASZ.382.48.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wdrożenie modułów obsługi Repetytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. Dostarczane oprogramowanie musi być zintegrowane z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Wymagana jest integracja dwustronna umożliwiająca zarówno pozyskiwanie dokumentów do repozytorium z systemów źródłowych jak i pozyskanie informacji z dokumentów wprowadzanych bezpośrednio do repozytorium EDM do systemów dziedzinowych
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że oferowane oprogramowanie zostało zintegrowane z oprogramowaniem Zamawiającego oraz zapewni 3 letnie wsparcie producenta oprogramowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu a) Oświadczenie, że oferowane oprogramowanie zostało zintegrowane z oprogramowaniem Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie właściciela praw autorskich oprogramowania wskazanego w OPZ w Tabeli 1, że Wykonawca dokonał integracji oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem Zamawiającego. b) Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni 3 letnie wsparcie producenta oprogramowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 2) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego, 3) siły wyższej, 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy. 8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie.
IV 4 4 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)