Zakup usługi przedłużenia subskrypcji na asystę techniczną dla posiadanych licencji oprogramowania firmy Quest

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-24 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661457-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego świadczenia usługi wsparcia technicznego producenta w odniesieniu do oprogramowania firmy Quest będącego w posiadaniu Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5693c9f2-59a8-423d-a4a8-11a0df0fdeb0
Biuletyn 661457-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Piękna
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-549
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77,
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl,
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi przedłużenia subskrypcji na asystę techniczną dla posiadanych licencji oprogramowania firmy Quest
Numer referencyjny DAI.WZP.2610.54.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego świadczenia usługi wsparcia technicznego producenta w odniesieniu do oprogramowania firmy Quest będącego w posiadaniu Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-04-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania firmy Quest przez okres minimum 1 roku, na kwotę co najmniej 300 000 zł brutto. Jeżeli wyżej wymieniony zakres był częścią większego zamówienia, wartość świadczenia usług wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania firmy Quest musi być nie mniejsza niż 300 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knf.gov.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, takie oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). Termin, miejsce wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia. Oryginał gwarancji / poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji / poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja / poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Zakup usługi przedłużenia subskrypcji na asystę techniczną dla posiadanych licencji oprogramowania firmy Quest” Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana: 1)stawki podatku od towarów i usług; 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 847, z 2018 r. poz. 650.); 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach ust. 3 – 8. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w drodze aneksu. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy przez Wykonawcę oraz wykazać w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności: 1)określić przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy oraz założenie co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń; 2)wykazać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę; 3)zawierać szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę. W terminie miesiąca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania kompletnego – w jego ocenie – wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. W przypadku nieprzekazania przez Wykonawcę wyjaśnień lub dokumentów, o których mowa w ust. 5 potwierdzających czy zmiany, o których mowa w ust. 2, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, w jakim stopniu zmiany tych kosztów będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia lub gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty lub wyjaśnienia nie potwierdzą okoliczności, o których mowa powyżej, Strony zobowiązują się do realizacji Umowy na dotychczasowych zasadach. W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego, Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do Umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyć będzie części przedmiotu Umowy, wykonanego po dniu podpisania aneksu. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 ust. 1 Umowy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, w ujęciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług – bez sporządzania aneksu do Umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1)w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy; 2)w przypadku zmiany kwoty podatku i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy następujące zmiany: 1)danych teleadresowych; 2)danych rejestrowych; 3)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron Umowy. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które będą potwierdzać okoliczności zmian i będą właściwie umotywowane.
IV 4 4 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji dla awarii krytycznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji dla awarii zwykłej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji dla problemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia dokumentu potwierdzającego dokonanie odnowień przez Licencjodawcę wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania firmy Quest
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)