Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-24 00:00:00
Instytucja CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO
Miejscowość OPOCZNO
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662023-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w podziale na 9 zadań w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają szczegółowe formularze asortymentowo-cenowe. Zamówienie podzielono na 9 zadań: Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne, Zadanie 2 Nabiał, Zadanie 3 Pieczywo, Zadanie 4 Warzywa i owoce, Zadanie 5 Ryby, Zadanie 6 Mięso, przetwory wieprzowo – wołowe i produkty wędliniarskie, Zadanie 7 Mięso drobiowe, Zadanie 8 Mrożonki, Zadnaie 9 Wyroby garmażeryjne. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 1 do 9 do SIWZ Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 6 i zadania nr 7 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych, f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a019f92-74e1-4770-85e0-d9756ed17962
Biuletyn 662023-N-2018
Zamawiajacy nazwa CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO
Regon 364272848
Zamawiajacy adres ulica PLAC KOŚCIUSZKI
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc OPOCZNO
Zamawiajacy kod pocztowy 26-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 887 171 171,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email kancelaria@cuw.um.opoczno.pl,
Adres strony url www.opoczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.opoczno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.opoczno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.);
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno Pl. Kościuszki 1, 26 – 300 Opoczno
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019
Numer referencyjny CUWGO 36/IV/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w podziale na 9 zadań w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają szczegółowe formularze asortymentowo-cenowe. Zamówienie podzielono na 9 zadań: Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne, Zadanie 2 Nabiał, Zadanie 3 Pieczywo, Zadanie 4 Warzywa i owoce, Zadanie 5 Ryby, Zadanie 6 Mięso, przetwory wieprzowo – wołowe i produkty wędliniarskie, Zadanie 7 Mięso drobiowe, Zadanie 8 Mrożonki, Zadnaie 9 Wyroby garmażeryjne. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 1 do 9 do SIWZ Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 6 i zadania nr 7 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych, f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli, wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonują minimum 2 dostawy polegające na dostarczaniu żywności jednemu odbiorcy w ciągu roku kalendarzowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto załącznik nr 15 do siwz.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy do danego zadania (załącznik od 1-9) oraz formularz ofertowy załącznik nr 10 do siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w postępowaniu w projekcie umowy, który stanowi -załącznik nr 13 do siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zachowaniem wymogów art.144 Pzp: a) w przypadku zmiany cen przez producenta; b) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącego przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy będzie następować za zgodą obu stron , wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przekaże zamawiającemu informacje dotyczące osób podpisujących umowę w celu ustalenia miejsca i terminu podpisania umowy oraz osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją umowy. 5. Umowa zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 2 lub ust. 2 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych róznych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 1 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 3 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 4 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 5 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produkty wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produkty wędliniarskie do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 6 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 6 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 7 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 7 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 8 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w roku kalendarzowym 2019. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły własnym transportem na swój koszt i własne ryzyko. Dokona również rozładunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy. Wskazane ilości w szczegółowym formularzu – załącznik nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzu Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 30 dni. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)