Dostawa jednorazowych materiałów medycznych

Publication date 2018-12-14
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662022-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331960000, 331622005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na 12 odrębnych części:
Część nr 1 – Pomoce medyczne – pakowanie i znakowanie materiałów w procesie sterylizacji
Część nr 2 – Materiały medyczne – do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD NX
Część nr 3 – Materiały medyczne – do kontroli procesów skuteczności mycia i dezynfekcji
Część nr 4 – Materiały medyczne – jednorazowe elektrody do EMG
Część nr 5 – Materiały medyczne – siatki chirurgiczne
Część nr 6 – Przyrządy używane na salach operacyjnych
Część nr 7 – Materiały medyczne okulistyka
Część nr 8 – Przyrządy używane na salach operacyjnych - okulistyki
Część nr 9 – Materiały medyczne - okulistyka
Część nr 10 – Materiały medyczne - okulistyka
Część nr 11 – Materiały medyczne - okulistyka
Część nr 12 – Materiały medyczne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a0ffdf6-baef-40b9-a408-f74acc314c5d
Biuletyn 662022-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Regon 1013218800000
Zamawiajacy adres ulica Krasińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 54/56
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-755
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 852 689, 261 852 309,
Zamawiajacy fax 261 852 715
Zamawiajacy email przetargi@wiml.waw.pl,
Adres strony url www.wiml.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Kraińskiego 54/56, 01 - 755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Numer referencyjny 31/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na 12 odrębnych części: Część nr 1 – Pomoce medyczne – pakowanie i znakowanie materiałów w procesie sterylizacji Część nr 2 – Materiały medyczne – do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD NX Część nr 3 – Materiały medyczne – do kontroli procesów skuteczności mycia i dezynfekcji Część nr 4 – Materiały medyczne – jednorazowe elektrody do EMG Część nr 5 – Materiały medyczne – siatki chirurgiczne Część nr 6 – Przyrządy używane na salach operacyjnych Część nr 7 – Materiały medyczne okulistyka Część nr 8 – Przyrządy używane na salach operacyjnych - okulistyki Część nr 9 – Materiały medyczne - okulistyka Część nr 10 – Materiały medyczne - okulistyka Część nr 11 – Materiały medyczne - okulistyka Część nr 12 – Materiały medyczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, tj. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału. Uwaga: - Niniejszego oświadczenia (wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.) - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej. 3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż o 30 dni, w tym zmianę terminów częściowych przewidzianych w umowie: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron i których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć; 4. Możliwa jest zmiana umowy: 1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie, 2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, - w opisanych przypadkach zmianie może ulec odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany umowy nie mogą powodować zmiany charakteru całego zamówienia przez zastąpienie zamówienia innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 3 lub 4 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z wnioskiem (w dowolnej formie) o dokonanie zmiany. Dodatkowo w zakresie dotyczącej części nr2 i 4 7. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 lit. a), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnej stawki godzinowej. 10. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – Pomoce medyczne – pakowanie i znakowanie materiałów w procesie sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – Materiały medyczne – do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD NX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – Materiały medyczne – do kontroli procesów skuteczności mycia i dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – Materiały medyczne – jednorazowe elektrody do EMG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 – Materiały medyczne – siatki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 – Materiały medyczne okulistyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 – Przyrządy używane na salach operacyjnych - okulistyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 – Materiały medyczne - okulistyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 – Materiały medyczne - okulistyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11 – Materiały medyczne - okulistyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12 – Materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy częściowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)