sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660350-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 153310007, 158000006, 155000003, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych określonych w następujących zadaniach: Zadanie I: świeże warzywa i owoce Zadanie II: kwaszonki Zadanie III: artykuły ogólnospożywcze Zadanie IV: artykuły mleczarskie Zadanie V: mrożonki i ryby mrożone Zadanie VI: mięsa, wędliny, drób wskazanych w załącznikach od 6 A do 6 F - do SIWZ niezbędnych do przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar własnym transportem, terminowo, w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym. Terminy, rodzaje i ilość dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub faksu na nr tel. lub adres wskazany przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac99d481-c4db-46f2-aeee-70ab7b82e357
Biuletyn 660350-N-2018
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.
Regon 29119807700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sandomierska
Zamawiajacy adres numer domu 26A
Zamawiajacy miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Zamawiajacy kod pocztowy 27400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 249 50 01; 248 03 70
Zamawiajacy fax 41 248 03 71
Zamawiajacy email kargulewicz_mrozinska@arl.ostrowiec.pl
Adres strony url www.arl.ostrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29119807700000, ul. ul. Sandomierska 26A, 27400 Ostrowiec Świętokrzyski
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer referencyjny ARL/PZP/PN/SPOŻ/2018/2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych określonych w następujących zadaniach: Zadanie I: świeże warzywa i owoce Zadanie II: kwaszonki Zadanie III: artykuły ogólnospożywcze Zadanie IV: artykuły mleczarskie Zadanie V: mrożonki i ryby mrożone Zadanie VI: mięsa, wędliny, drób wskazanych w załącznikach od 6 A do 6 F - do SIWZ niezbędnych do przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać towar własnym transportem, terminowo, w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym. Terminy, rodzaje i ilość dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub faksu na nr tel. lub adres wskazany przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia wg wzoru - załącznik nr 2, oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych, wg wzoru - załącznik nr 5
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa: •aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi – Załączniki od 6A do 6F do SIWZ 2. Podpisany projekt umowy- Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dokument z, którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów składanych z ofertą, chyba ze Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskazał ten fakt w składanej ofercie. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian, b) strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych artykułów żywnościowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; c) strony ustalają, że gramatura zaoferowanego asortymentu przy każdorazowej dostawie może ulegać zmianie przy czym szacunkowa ilość zamówienia na okres realizacji pozostanie bez zmian. Cena po przeliczeniu innej gramatury pozostanie bez zmian. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. d) strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w ramach tzw. promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment, sezonowych obniżek cen w trakcie trwania umowy.
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Lokalnego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Św. tel. 41 248 03 70  osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych Agencji Rozwoju Lokalnego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wyznaczony pracownik, kontakt: adres 41 248 03 70 ;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby przygotowania posiłków przez Agencję Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim znak sprawy: ARL/PZP/PN/SZPOŻ/2018/2;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, ;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa świeże warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa kwaszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa artykuły mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa mrożonki i ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6E di SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa MIĘSA WĘDLINY DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wymienionym w załączniku 6F do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 0,40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)