Dostawa mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661814-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem odrębnych zadań, w tym:
1. MEBLE BIUROWE BIURKA STOŁY KONTENERY
2. MEBLE I WYPOSAŻENIE MAGAZYNOWE
3. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. I
4. PARAWANY PODWIESZANE
5. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. II
6. SZAFA NA CHEMIKALIA
7. KRZESŁA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a25dfb83-e671-4d32-b70b-004850c8a610
Biuletyn 661814-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Dostep dokumentow zamowienia www.io.gliwice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w języku polskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-179/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem odrębnych zadań, w tym: 1. MEBLE BIUROWE BIURKA STOŁY KONTENERY 2. MEBLE I WYPOSAŻENIE MAGAZYNOWE 3. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. I 4. PARAWANY PODWIESZANE 5. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. II 6. SZAFA NA CHEMIKALIA 7. KRZESŁA
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni licząc od dnia podpisania umowy dla wszystkich zadań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:  w zakresie zadania nr 1: co najmniej jednej dostawy mebli biurowych o wartości minimalnej 80 000,00 zł brutto.  w zakresie zadania nr 2: co najmniej jednej dostawy regałów magazynowych wartości minimalnej 30 000,00 zł brutto.  w zakresie zadania nr 4: co najmniej dwóch dostaw parawanów o łącznej wartości min. 30 000,00 zł brutto,  w zakresie zadania nr 5: co najmniej jednej dostawy mebli medycznych o wartości minimalnej 25 000,00 zł brutto  w zakresie zadania nr 3, 6 i 7 Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia: • oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego dla wszystkich pozycji asortymentowych, • dokumentów wskazanych w Załącznikach nr 2 do SIWZ w zakresie danego zadania – załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne.
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania oceny jakości, Zamawiający żąda w zakresie podanych zadań złożenia wraz z ofertą próbek zaoferowanego asortymentu wg poniższego wykazu: ZADANIE NR 1 POZ. NR 3 WYKAZU – KONTENER – 1 SZT. .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami Zadanie nr 1 Cena [C] 60% Jakość [J] 30% Gwarancja [G] 10% Zadanie od 2-7 Cena [C] 90% Gwarancja [G] 10% Zamawiający, na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda od Wykonawcy którego oferta została uznana za ofertę najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)