Szósty przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół w ramach projektu Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP

Publication date 2018-12-14
End date 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Powiat Chełmiński
Miejscowość Chełmno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661972-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 160000005, 420000006, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”, w podziale na następujące części zamówienia: 1. Szlifierka do płaszczyzn, 2. Kultywator i opryskiwacz, 3. Brona talerzowa, 4. Roztrząsacz obornika, 5. Siewnik, 6. Przetrząsaczo - zgrabiarka, 7. Owijarka do bel, 8. Przyczepa dwuosiowa, 9. Prasa zbierająca, 10. Oprogramowania komputerowe. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb9b5a63-321f-4be1-adc4-94794144bb6f
Biuletyn 661972-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Chełmiński
Regon 87111847700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Harcerska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełmno
Zamawiajacy kod pocztowy 86200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 056 6772410, 6772433
Zamawiajacy fax 566 772 421
Zamawiajacy email sekretarz@powiat-chelmno.pl
Adres strony url www.powiat-chelmno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-chelmno.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Chełmiński Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Szósty przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół w ramach projektu Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP
Numer referencyjny ZZP.041.2.2016/2018.JG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”, w podziale na następujące części zamówienia: 1. Szlifierka do płaszczyzn, 2. Kultywator i opryskiwacz, 3. Brona talerzowa, 4. Roztrząsacz obornika, 5. Siewnik, 6. Przetrząsaczo - zgrabiarka, 7. Owijarka do bel, 8. Przyczepa dwuosiowa, 9. Prasa zbierająca, 10. Oprogramowania komputerowe. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-05T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto minimum: 1. Szlifierka do płaszczyzn: 16.000,00 zł., 2. Kultywator i opryskiwacz: 2.000,00 zł., 3. Brona talerzowa: 4.000,00 zł., 4. Roztrząsacz obornika: 8.000,00 zł., 5. Siewnik: 10.000,00 zł., 6. Przetrząsaczo - zgrabiarka: 4.000,00 zł., 7. Owijarka do bel: 4.000,00 zł., 8. Przyczepa dwuosiowa: 24.000,00 zł., 9. Prasa zbierająca: 3.000,00 zł., 10. Oprogramowania komputerowe: 6.000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa powyższej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internowanymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. b) wykazu wykonanych dostaw (sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Uwaga: W myśl przepisów ustawy Pzp, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przed zamieszczeniem przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest czynnością nieskuteczną. Oznacza to, iż Wykonawca, który złoży przedmiotowe oświadczenie np. wraz z ofertą musi ponownie złożyć tenże dokument w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku zaniechania tej czynności przez Wykonawcę, zostanie on wezwany do uzupełnień z mocy art. 26 ust 3 ustawy Pzp, względnie do złożenia wyjaśnień na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szlifierka do płaszczyzn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szlifierka do płaszczyzn.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kultywator i opryskiwacz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Kultywator i opryskiwacz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Brona talerzowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Brona talerzowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Roztrząsacz obornika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Roztrząsacz obornika
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Siewnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Siewnik
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przetrząsaczo - zgrabiarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przetrząsaczo - zgrabiarka
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owijarka do bel
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Owijarka do bel
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przyczepa dwuosiowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przyczepa dwuosiowa
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Prasa zbierająca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Prasa zbierająca
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Oprogramowania komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Oprogramowania komputerowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)