| GuidZP400 |
ccbd511e-7557-4c29-80de-8fb7797a92f7
|
| Biuletyn |
661876-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
ZOZ Szczytno
|
| Regon |
51948300500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczytno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
12100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
896 232 146
|
| Zamawiajacy fax |
896 232 136
|
| Zamawiajacy email |
zozszczytno@op.pl
|
| Adres strony url |
http://szpital.szczytno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital.szczytno.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital.szczytno.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZOZ SZCZYTNO
|
| Numer referencyjny |
ZOZ-6/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zgodnie z zał. Nr 2(1-30)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące;
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Tak
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Tak
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, by wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, z wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą, w oparciu o projekt umowy załączony do niniejszej SIWZ, zostanie zawarta z uwzględnieniem zapisów art. 94 oraz 139 ustawy PZP.
3. W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie:
1) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu
jego świadczenia umownego, np. przejściowe obniżenie ceny produktu,
w przypadkach korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych
przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie),
2) dopuszcza się zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową
w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta
z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny wynikającej
z umowy (formularza asortymentowo-cenowego); w tym przypadku zmiana nie
może skutkować zwiększeniem wartości przedmiotu umowy,
3) dopuszcza się zmianę na równorzędny rodzaj przedmiotu zamówienia,
w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on niedostępny
na rynku polskim, przy zachowaniu wartości przedmiotu umowy, np. w przypadku
wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy (sprzedaż
w cenie zbliżonej do rynkowej lub wyłączenie tego produktu z umowy, przy czym musi być to poparte przedłożeniem stosownych dokumentów o zakończeniu produkcji lub wycofaniu produktu),
4) dopuszcza się zamianę towaru na inny - synonimowy i tańszy,
5) dopuszczalna jest zmiana nazwy asortymentu przy zachowaniu jego parametrów, zmiana numeru katalogowego,
6) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar,
7) przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami asortymentowymi załącznika Nr 1 do umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy,
8) dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia,
9) dopuszcza się skrócenie terminu wykonania umowy, np. w przypadku zakończenia stosowania przedmiotu umowy,
10) dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez
zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy,
2. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. Na wniosek Wykonawcy istnieje możliwość dokonania zmian umowy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego po wskazaniu okoliczności i udokumentowaniu zaproponowanych zmian. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|