Dostawa i wymiana lampy RTG w angiografie typ Innova 4100

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-24 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661557-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wymiana lampy RTG w angiografie typ Innova 4100 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05133857-adc3-4c67-bd3d-b1723c0a844a
Biuletyn 661557-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Regon 1529448700000
Zamawiajacy adres ulica ul.Szaserów
Zamawiajacy adres numer domu 128
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 681-67-49
Zamawiajacy fax 022 681-67-49
Zamawiajacy email pslowik@wim.mil.pl
Adres strony url www.wim.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wim.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wim.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WIM ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, budynek 31, I piętro, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wymiana lampy RTG w angiografie typ Innova 4100
Numer referencyjny P/324/2018/ST/WIM - 135/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wymiana lampy RTG w angiografie typ Innova 4100 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże że dysponuje minimum jedną osobą, która odbyła szkolenie w zakresie serwisowania (napraw i konserwacji) Angiografu przeprowadzone przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego przedstawiciela
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.1 ppkt a) Rozdziału 6 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 Rozdziału 6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 Rozdziału 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 Rozdziału 6 SIWZ stosuje się. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub usługi doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1 Rozdziału 6 SIWZ - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona i został wezwany do złożenia dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, dane techniczne itp. – w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów b)certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodny z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie
IV 4 4 data 2018-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy i wymiany lampy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)