ZAMÓWIENIE NR ZP 3/2018

Publication date 2018-12-14
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego
Miejscowość Knyszyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661800-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU MEDYCZNY I LABORATORYJNY, MATERIAŁY OPATRUNKOWE I PIELĘGNACYJNE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 133ade3f-ee42-4066-8720-dfd5a1f61552
Biuletyn 661800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego
Regon 45109721400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grodzieńska
Zamawiajacy adres numer domu 96
Zamawiajacy miejscowosc Knyszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 19120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 167 026
Zamawiajacy fax 857 167 026
Zamawiajacy email spzoz_knyszyn@poczta.fm
Adres strony url www.spzoz.knyszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.knyszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.knyszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr E. Jelskiego w Knyszynie ul. Grodzieńska 96 19-120 Knyszyn - Księgowość i Kadry
Nazwa nadana zamowieniu ZAMÓWIENIE NR ZP 3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DROBNY SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU MEDYCZNY I LABORATORYJNY, MATERIAŁY OPATRUNKOWE I PIELĘGNACYJNE
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie 4,1 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 13,14 i 21 ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4,2 zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4,3 zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4,4 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3,1 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 roku poz. 211) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, w tym oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokument.ów dopuszczających do obrotu i używania, zgodnie z ząłącznikiem 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie postępowania i realizacji umowy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny na dzień składania ofert: ( należy dołączyć do oferty) 1,1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 nr 4 do SIWZ 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Inne wymagane dokumenty : wypełniony i podpisany formularz ofertowy z odpowiednim załączonym pakietem, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET I - drobny sprzet medyczny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET II drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku - laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET III - próżniowy system zmknięty do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET IV - materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET V - mateiały pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówień jednostkowych
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)