Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.

Publication date 2018-12-15
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662232-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia umowy obejmuje wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems Inc., będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje:
a) wsparcie serwisowe dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania,
b) wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy,
c) wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta,
d) diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 pkt 2) wzoru umowy,
e) dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń,
f) zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco,
g) zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1 wzoru umowy,
h) upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania,
i) przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu,
j) konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych
5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df23f839-bab0-4d78-91d1-4e6c5136dc7e
Biuletyn 662232-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Regon 59690300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 118 713
Zamawiajacy fax 566 118 622
Zamawiajacy email bzp@um.torun.pl
Adres strony url www.bip.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Torunia, Biuro Obsługi Urzędu, ul. Wały gen. Sikorskiego 9, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.
Numer referencyjny 193/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia umowy obejmuje wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems Inc., będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje: a) wsparcie serwisowe dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania, b) wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy, c) wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta, d) diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 pkt 2) wzoru umowy, e) dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń, f) zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco, g) zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1 wzoru umowy, h) upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania, i) przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu, j) konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 7 do siwz. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), w sposób należyty co najmniej 1 usługę polegająca na świadczeniu wsparcia technicznego dla urządzeń Cisco przez min. 1 rok i o wartości usługi min. 150 000,00 zł brutto; 2) wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje tj.: min. 1 osobą posiadająca certyfikat Cisco Certified Network Professional
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony załącznik nr 6.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał ) 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – załącznik nr 8.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 193/2018 - usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń sieciowych Cisco System Inc. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron Umowy. 1. Zmiany mogą być inicjowane przez Zmawiającego lub Wykonawcę. 2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian Umowy: 1) zmiana Umowy w szczególności dotyczyć będzie: a. Wymiany urządzeń objętych serwisem na inne, tego samego producenta o tych samych lub wyższych parametrach technicznych; b. możliwości powierzenia wykonania części usług podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; c. zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, których nie można było przewidzieć; d. zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności niezależnych od obu stron Umowy; e. wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy; f. jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 2) Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a spowodowana będzie zmianą obowiązującej stawki podatku VAT (wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie); 3. Jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany składu koordynatorów, 4. Jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany składu osób oddelegowanych do realizacji niniejszej Umowy posiadających wymagane przez Zamawiającego certyfikaty upoważniające do realizacji zadań z zakresu Konsultacji i konfiguracji urządzeń objętych Umowa. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) Opis propozycji zmian, w tym wpływu na termin wykonania, 2) Uzasadnienie zmiany, 3) Analizy ryzyka i zagrożeń.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas naprawyi określony w godzinach
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)