Publication date |
2018-12-17 |
End date |
2019-01-07 00:00:00 |
Instytucja |
SzkołaPodstawowa nr20 |
Miejscowość |
Bydgoszcz |
Województwo |
brak |
Branża |
- Drukowane książki, broszury i ulotki,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Usługi programowania pakietów oprogramowania,
- Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
662246-N-2018 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
370000008, 221000001, 301900007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
f3675eca-eb21-4e89-b8da-9f0d24c6a58d
|
Biuletyn |
662246-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SzkołaPodstawowa nr20
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
brak
|
Zamawiajacy telefon |
52 341 54 96
|
Zamawiajacy email |
anrazu@onet.eu
|
Adres strony url |
https://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA II
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Grabowa 4, 85-601 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Oddziałów Przedszkolnych – pomoce, zabawki, wyposażenie placu zabaw
|
Numer referencyjny |
SP20-4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO WK-P, Poddziałanie 10.1.1, którego beneficjentem jest Miasto Bydgoszcz .
|
Cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy - 40 lub 50 dni, zgodnie z ofertą.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące załączniki:
1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa,
3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 P.z.p. (zawarte w pkt 6 formularza oferty).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 P.z.p. Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Zamawiający żąda przedłożenia
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy):
1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;
2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego;
3) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy;
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie;
5) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę (np. informacją od producenta / z hurtowni itp.) tymczasowego braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku, w części dotyczącej wskazanych pozycji.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Gry i puzzle
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Książki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły papiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sensoryka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Plac zabaw 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Plac zabaw 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zgodnie z opisem szczegółowym w SIWZ.
|
| |