GuidZP400 |
7213433e-d988-4582-8eb2-c784e594bf9b
|
Biuletyn |
662879-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku
|
Regon |
25147723510000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opatówek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-860
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
62 761 80 06,
|
Zamawiajacy fax |
62 76 180 33
|
Zamawiajacy email |
ppopatowek@op.pl,
|
Adres strony url |
www.ppopatowek.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ppopatowek.szkolnastrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szkolna 9, 62-860 Opatówek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia podzielonym na 4 zadania jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych których asortyment i ilości określone są w Formularzu ofertowym.
Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp.
oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w Formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega że w ramach prawa opcji wartość umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 40 % z zastrzeżeniem zapisów umownych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są istotne zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian które przewidziano w ogłoszeniu lub SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę.
2. Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w następującym zakresie:
a. wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw,
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 Dostawa mięsa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 Dostawa wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 Dostawa mleka i produktów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 Dostawa warzyw, owoców i jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |