Dostawa produktów spożywczych

Publication date 2018-12-18
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku
Miejscowość Opatówek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662879-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia podzielonym na 4 zadania jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych których asortyment i ilości określone są w Formularzu ofertowym.
Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp.
oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w Formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega że w ramach prawa opcji wartość umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 40 % z zastrzeżeniem zapisów umownych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7213433e-d988-4582-8eb2-c784e594bf9b
Biuletyn 662879-N-2018
Zamawiajacy nazwa Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku
Regon 25147723510000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Opatówek
Zamawiajacy kod pocztowy 62-860
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 761 80 06,
Zamawiajacy fax 62 76 180 33
Zamawiajacy email ppopatowek@op.pl,
Adres strony url www.ppopatowek.szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ppopatowek.szkolnastrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szkolna 9, 62-860 Opatówek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia podzielonym na 4 zadania jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych których asortyment i ilości określone są w Formularzu ofertowym. Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp. oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji, możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach, niż zostały przewidziane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega że w ramach prawa opcji wartość umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 40 % z zastrzeżeniem zapisów umownych.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W powyższym zakresie zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są istotne zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian które przewidziano w ogłoszeniu lub SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę. 2. Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w następującym zakresie: a. wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw,
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Dostawa mleka i produktów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Dostawa warzyw, owoców i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)