Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji itp. ) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie

Publication date 2018-12-18
End date 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662795-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji itp.) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie:
Zadanie 1 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem.
Zadanie 2 - Udzielenie serwisu/wsparcia serwisowego dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu.
Zadanie nr 3 – Opieka informatyczna nad środowiskiem IT.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82190404-f3bd-44be-8773-7376900ad18f
Biuletyn 662795-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 29111500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wierzbowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 672 030
Zamawiajacy fax 178 672 037
Zamawiajacy email sekretariat@rckk.rzeszow
Adres strony url www.rckk.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckk.rzeszow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji itp. ) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Numer referencyjny DTZ.261.17 ZP.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi informatyczne ( tj. opieka informatyczna oprogramowania, wsparcie serwisowe, przedłużenie gwarancji itp.) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie: Zadanie 1 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem. Zadanie 2 - Udzielenie serwisu/wsparcia serwisowego dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu. Zadanie nr 3 – Opieka informatyczna nad środowiskiem IT.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1 – załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 2 – załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 3 – załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów aktualnych na dzień składania ofert: a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 3), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 7) f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, g) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu h) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r poz. 716 ) ( zgodnie z zał. nr 8 ) . Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zgodnie z załącznikiem nr 6 ) , o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI. A 1 f-g, h ) składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B-1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa wyżej, muszą być złożone w postaci oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i przetłumaczonych na język polski. W celu potwierdzenia że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty : 1.Dokumenty potwierdzające partnerstwo VMWARE , FortiNet Silver Partner
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: a). zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu zamówienia do 20 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b). zmiany warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, c). zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy; d). zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej. 5. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku: a. w części dotyczącej wysokości rabatu od ceny detalicznej, która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku do obowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia, b. zmiany terminu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy do upływu terminu, na który umowa została zawarta nie zostanie zakupione przez Zamawiającego paliwo na całkowitą wartość umowy, ulega ona przedłużeniu do czasu zakupu paliwa przez Zamawiającego do wysokości kwoty stanowiącej wartość umowy, nie dłużej jednak niż na okres dodatkowych 6 miesięcy; c. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia; d. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siła wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; e. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy , nie naruszające postanowień SIWZ oraz ustawy – Prawo Zamówień Publicznych mogą nastąpić tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Przedłużenie gwarancji na urządzenie/serwis/wsparcie serwisowe producenta dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu wraz z oprogramowaniem. Sprzęt objęty przedłużeniem gwarancji/wsparcia: 1) serwer - IBM POWER 720 typ 8202 mod E4D s/n 8472AAV - od dnia 01.01.2019 2) serwer - IBM- 520 typ 8203 mod E4A s/n 10C7165 - od dnia 01.01.2019 3) serwer – IBM x3650M4 typ 7915 mod E6G s/n KD5P3FT - od dnia 01.01.2019 Oprogramowanie objęte wsparciem dla serwera IBM POWER 720 - typ 8202 mod E4D s/n 8472AAV - od dnia 01.01.2019: 1) Software Maintenance for IBM PowerVM Standard Edition 2) Software Maintenance for PowerVP Standard Edition 3) Software Maintenance IBM i
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Udzielenie serwisu/wsparcia serwisowego dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Udzielenie serwisu/wsparcia serwisowego dla będącego w posiadaniu zamawiającego sprzętu. 1. Przedmiotem serwisu /wsparcia są: 1) Serwer IBM POWER 720 typ 8202 mod E4D s/n 8472AAV od dnia 01.01.2019 2) Serwer IBM- 520 typ 8203 mod E4A s/n 10C7165 od dnia 01.01.2019
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opieka informatyczna nad środowiskiem IT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przez serwis środowiska IT strony rozumieją świadczenie usług związanych z: 1.1. usuwaniem nieprawidłowości w działaniu środowiska tj. strony internetowej www.rckk.rzeszow.pl, wirtualnego środowiska serwerowego, poczty elektronicznej, sieci LAN, WAN, WLAN i VPN, monitoringu środowiskowego 1.2. usuwaniem niespójności baz danych związanych ze środowiskiem, a w szczególności bazy danych krwiodawców zarejestrowanych na stronie www.rckk.rzeszow.pl 1.3. wskazywaniem rozwiązań zastępczych w użytkowaniu na czas usuwania nieprawidłowości działania,
  

Criterion

Kryteria 2. Maksymalny czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1. Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)