Dostawa druków i materiałów biurowych wg pakietów 1 - 52

Publication date 2018-12-18
End date 2019-01-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659311-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa druków i materiałów biurowych wg pakietów 1 - 52:
1) Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe
2) Pakiet nr 2 - papier ksero
3) Pakiet nr 3 – składanka komputerowa
4) Pakiet nr 4 - recepty
5) Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra
6) Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych
7) Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji
8) Pakiet nr 8 - koperty płacowe
9) Pakiet nr 9 - druki, książki
10) Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30
11) Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej
12) Pakiet nr 12 - papier do defibrylatora - Responder 2000
13) Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus
14) Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak
15) Pakiet nr 15 - koperty
16) Pakiet nr 16 - taśma do znakowania narzędzi
17) Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg
18) Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde
19) Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji
20) Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose
21) Pakiet nr 21 - identyfikatory
22) Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania
23) Pakiet nr 23 - wyposażenie biurowe
24) Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG
25) Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne
26) Pakiet nr 26 - papier do aparatów eeg, ekg, ktg
27) Pakiet nr 27 - papier termoczuły
28) Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD
29) Pakiet nr 29 - papier termiczny do uroflometru
30) Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne
31) Pakiet nr 31 - etui na dokumenty
32) Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka
33) Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych
34) Pakiet nr 34 - papier Reynolds
35) Pakiet nr 35 - teczka skrzydłowa
36) Pakiet nr 36 - papier termoczuły do def. M-SERIES
37) Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy
38) Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4
39) Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4
40) Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo
41) Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
42) Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
43) Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek
44) Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844
45) Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety
46) Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli
47) Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka
48) Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe
49) Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe
50) Pakiet nr 50 - rolki termiczne
51) Pakiet nr 51 - papier ekg FARUM 80x30
52) Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 359c567a-6165-43cf-b57f-6da0302fb994
Biuletyn 659311-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Adres strony internetowej www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza – Radeckiego we Wrocławiu, lokalizacja: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr -1.13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków i materiałów biurowych wg pakietów 1 - 52
Numer referencyjny UE/USK/DZP/PN-369/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa druków i materiałów biurowych wg pakietów 1 - 52: 1) Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe 2) Pakiet nr 2 - papier ksero 3) Pakiet nr 3 – składanka komputerowa 4) Pakiet nr 4 - recepty 5) Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra 6) Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych 7) Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji 8) Pakiet nr 8 - koperty płacowe 9) Pakiet nr 9 - druki, książki 10) Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30 11) Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej 12) Pakiet nr 12 - papier do defibrylatora - Responder 2000 13) Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus 14) Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak 15) Pakiet nr 15 - koperty 16) Pakiet nr 16 - taśma do znakowania narzędzi 17) Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg 18) Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde 19) Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji 20) Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose 21) Pakiet nr 21 - identyfikatory 22) Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania 23) Pakiet nr 23 - wyposażenie biurowe 24) Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG 25) Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne 26) Pakiet nr 26 - papier do aparatów eeg, ekg, ktg 27) Pakiet nr 27 - papier termoczuły 28) Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD 29) Pakiet nr 29 - papier termiczny do uroflometru 30) Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne 31) Pakiet nr 31 - etui na dokumenty 32) Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka 33) Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych 34) Pakiet nr 34 - papier Reynolds 35) Pakiet nr 35 - teczka skrzydłowa 36) Pakiet nr 36 - papier termoczuły do def. M-SERIES 37) Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy 38) Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4 39) Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4 40) Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo 41) Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 42) Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 43) Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek 44) Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844 45) Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety 46) Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli 47) Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka 48) Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe 49) Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe 50) Pakiet nr 50 - rolki termiczne 51) Pakiet nr 51 - papier ekg FARUM 80x30 52) Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność techniczną lub zawodową złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla pakietu nr 7 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 10 szt. etykiet
Inne dokumenty niewymienione 1.1) Formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II SIWZ) 1.2) Formularze cenowe załączone do oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonych druków stanowiących Rozdział VI SIWZ) 1.3) PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)1 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 1.3)2 Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 1.3)3 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale VIII SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, b) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, c) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2019-01-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - papier ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - papier ksero. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – składanka komputerowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – składanka komputerowa. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - recepty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - recepty. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - koperty płacowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 - koperty płacowe. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - druki, książki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 - druki, książki. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - papier do defibrylatora - Responder 2000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 - papier do defibrylatora - Responder 2000. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 - koperty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15 - koperty. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 - taśma do znakowania narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16 - taśma do znakowania narzędzi. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21 - identyfikatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21 - identyfikatory. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23 - wyposażenie biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23 - wyposażenie biurowe. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26 - papier do aparatów eeg, ekg, ktg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26 - papier do aparatów eeg, ekg, ktg. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27 - papier termoczuły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27 - papier termoczuły. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29 - papier termiczny do uroflometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 29 - papier termiczny do uroflometru. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet nr 31 - etui na dokumenty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 31 - etui na dokumenty. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet nr 34 - papier Reynolds
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 34 - papier Reynolds. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet nr 35 - teczka skrzydłowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 35 - teczka skrzydłowa. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet nr 36 - papier termoczuły do def. M-SERIES
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 36 - papier termoczuły do def. M-SERIES. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa Pakiet nr 50 - rolki termiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 50 - rolki termiczne. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa Pakiet nr 51 - papier ekg FARUM 80x30
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 51 - papier ekg FARUM 80x30. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy. Dostawy sukcesywne, szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)