Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej.

Publication date 2018-12-18
End date 2019-01-11 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660618-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 352b1dd5-b938-428a-90b6-8a92221a6fbf
Biuletyn 660618-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska
Regon 000001554
Zamawiajacy adres ulica Pl. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222346206,
Zamawiajacy fax +48226286075
Zamawiajacy email Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl,
Adres strony url www.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna szkoła wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Warszawska, Gmach Biurowy, Administracja Centralna ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, klatka A , piętro II, pokój 204.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej.
Numer referencyjny ZP.D.KK.22.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Zakresie warunkow udzialu Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. 4. Wypełniony szczegółowymi danymi załącznik nr 4 Formularz cenowy, w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana zawartej umowy: 1.1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 1.2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 1.2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców)); 1.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 1.2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 1.2.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 1.2.5. wystąpienia siły wyższej. 1.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 1.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 1.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 1.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 1.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 1.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 1.3.6. inne wydarzenia losowe. 1.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy. 1.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 1.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 1.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.
IV 4 4 data 2019-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego Adresem do korespondencji jest: Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych; ul. Noakowskiego 18/20, 00668 Warszawa; faks: (+48 22) 6286075;email: katarzyna.klusek@pw.edu.pl . Dane adresowe podane w sekcji I Zamawiający poz. I.1) nie są adresami do kontaktu w postępowaniu. 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; 9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego – w celu związanym z powyższym postępowaniem 9.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 9.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 9.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 9.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym postępowaniem; 9.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 9.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszego postępowania i zawartej umowy w wyniku tego postępowania; 9.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 9.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9.1.8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kubki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pinsy SSPW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Smycze SSPW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Długopisy SSPW2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Portfele SSPW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Koszulki SSPW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów promujących (część I – kubki, część II – pinsy, część III – smycze reklamowe, część IV – długopisy, część V – portfele, część VI – koszulki) projekty oraz działalność jednostek Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)