Rozbudowa systemu SIMPLE.ERP o funkcjonalność portalu pracowniczego

Publication date 2018-12-18
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662791-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 484500007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu SIMPLE.ERP o funkcjonalność portalu pracowniczego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de9ed27a-a718-404e-856e-9eb20f198c7c
Biuletyn 662791-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 000332133
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-975
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4592313
Zamawiajacy fax 22 4592023
Zamawiajacy email ewa.kucinska@pgi.gov.pl
Adres strony url www.pgi.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgi.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgi.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG - PIB) ul. Rakowiecka 4, 00 - 975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 8:15 – 16:15
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa systemu SIMPLE.ERP o funkcjonalność portalu pracowniczego
Numer referencyjny NZ-240-71/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu SIMPLE.ERP o funkcjonalność portalu pracowniczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
Cpv glowny przedmiot 48450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp – poprzez udzielenie zamówienia na rozbudowę systemu SIMPLE.ERP, w ramach funkcjonalności portalu pracowniczego o moduł (narzędzie) do przeprowadzania okresowej oceny pracowników oraz pakiet konsultacyjny, zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ.
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 24 tygodni od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa wdrożenia wraz z dostawą rozbudowujące system klasy ERP o funkcjonalność portalu pracowniczego lub wykonał dwa wdrożenia wraz z dostawą systemu klasy ERP łącznie z portalem pracowniczym, każde wdrożenie musi obejmować portal pracowniczy obsługujący minimum 500 osób. 1.2. będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej: 1.2.1. jednym kierownikiem projektu posiadającym certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 lub równoważny oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej jednego projektu informatycznego dotyczącego wdrożenia portalu pracowniczego oraz jego integracji z systemem klasy ERP w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 1.2.2. jednym kierownikiem serwisu, który prowadził co najmniej dwa projekty utrzymania systemu informatycznego (dotyczącego serwisu portalu pracowniczego), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 1.2.3. zespołem min. dwóch konsultantów wdrożeniowych skierowanych do realizacji zamówienia, w którym każda z tych osób posiada znajomość aktualnych polskich przepisów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Każda z osób musi wykazać się doświadczeniem w udziale w co najmniej trzech projektach informatycznych dotyczących wdrożenia portalu pracowniczego oraz jego integracji z systemem klasy ERP, zdobytym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 1.2.4. zespołem min. dwóch programistów posiadających doświadczenie w dziedzinie programowania systemów informatycznych zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 1.2.5. minimum jednym testerem posiadającym doświadczenie w dziedzinie testowania systemów informatycznych zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 1.2.6. minimum jednym specjalistą ds. utrzymania systemu i bazy danych – posiadającym doświadczenie w administrowaniu i eksploatacji baz danych MS SQL nabyte poprzez uczestnictwo w co najmniej dwóch projektach informatycznych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 7.2.2.1. – 7.2.2.6, Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tych samych osób w więcej niż jednej roli, jeżeli posiadają umiejętności/doświadczenie/certyfikaty wymagane przez Zamawiającego odpowiednio dla każdego z ww. punktów. 1.3. Spełnianie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”. 1.3.1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, kwalifikacji zawodowych lub wykształcenia osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.3.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 1.4. Spełnianie warunków udziału przez konsorcjum. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunki określone w pkt 7.2 SIWZ mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (Wykaz Doświadczenie). 2. Dowodami, o których wyżej mowa, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa. 3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ (Wykaz osób).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać: 1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 1.4. czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą – jeżeli dotyczy. 2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ
IV 4 14 1. W celu zapewnienia należytego wykonania umowy ustanawia się zabezpieczenie w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w formularzu „Oferta”. 2. Strony ustalają, że zabezpieczenie, o którym mowa powyżej Wykonawca wniesie przed zawarciem umowy w: 2.1. pieniądzu – przelewem – na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta: 52 1560 0013 2366 2335 1965 0001; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dokument, stanowiący potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (np. kopia przelewu lub oryginał gwarancji) Wykonawca powinien złożyć do zawieranej umowy. 4. Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej w ust. 1 wysokości, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku określonych wyżej formach. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji i poręczeń muszą być one wystawione na okres obejmujący wykonanie zamówienia oraz okres rękojmi.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony Umowy przewidują możliwość wprowadzania zmian do Umowy, mogących obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1) zmianę nazwy własnej oprogramowania, w tym także jego wersji, 2) zmianę, gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów; wówczas dopuszcza się zmianę tych elementów na inne spełniające minimalne wymagania dla przedmiotu Umowy, 3) zmianę, która nie powoduje zwiększenia zakresu zobowiązań Wykonawcy, a która będzie następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 4) zmianę którejkolwiek z osób, o których mowa w § 5 ust. 7 i 8 (wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy – „Wykaz osób”), w trakcie realizacji Umowy, pod warunkiem, że zmiana będzie uzasadniona pisemnie przez Wykonawcę i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zmiana taka zostanie zaakceptowana wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą nie gorsze niż kwalifikacje i doświadczenie osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 5) zmianę terminu wykonania Umowy, 6) zmianę wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody. 2. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ust. 1 mogą być następujące okoliczności: 1) wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę przedmiotu Umowy (oprogramowanie dostarczone w ramach usług modyfikacji lub gwarancji) zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, 2) zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 3) wymóg prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (działalności statutowej), 4) fakt, iż w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, 5) konieczność ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, o ile zmiana dostarczy pożytku Zamawiającemu, 6) konieczności zwiększenia wielkości puli godzin asysty technicznej, 7) konieczność zachowania ciągłości wdrożenia z uwagi na zmiany personalne zachodzące u Wykonawcy i Zamawiającego (m.in. fluktuacja kadry), 8) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, organów nadzoru, a także innych organów państwa lub jednostek administracyjnych.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Funkcjonalność portalu pracowniczego
Znaczenie 23,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 44,00
  
Kryteria Asysta uruchomieniowa
Znaczenie 17,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)