Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie wyposażenia multi-medialnego do pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko” – II przetarg nieograniczony

Publication date 2018-12-18
End date 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662801-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonego sprzętu – urządzeń multimedialnych w pomieszczeniach budynku Ośrodka Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia w Dzianiszu w ramach realizacji projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko”.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie: urządzenia wielofunkcyjne, laptopy, projektor multimedialny krótkoogniskowy przenośny + ekran przenośny,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27a433df-16a2-4953-93db-3721ad1c40e8
Biuletyn 662801-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kościelisko
Regon 49052655000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kościelisko
Zamawiajacy kod pocztowy 34511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 079 100
Zamawiajacy email przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony url www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Placówki Wsparcia Dziennego w Kościelisku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakoscielisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7 - sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie wyposażenia multi-medialnego do pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko” – II przetarg nieograniczony
Numer referencyjny ZP.272.64.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonego sprzętu – urządzeń multimedialnych w pomieszczeniach budynku Ośrodka Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia w Dzianiszu w ramach realizacji projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko”. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie: urządzenia wielofunkcyjne, laptopy, projektor multimedialny krótkoogniskowy przenośny + ekran przenośny,
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - dotyczy to Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
Inne dokumenty niewymienione Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian, e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy pzp wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsię-biorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa wi-nien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsię-biorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres udzielonych gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)