Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie – 2019 rok

Publication date 2018-12-18
End date 2018-12-27 00:00:00
Instytucja SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR 135
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662787-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie w 2019 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Wyroby garmażeryjne – CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Część 6: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6f do Specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7db28d7a-50a9-47f2-98aa-3b165ebc0e76
Biuletyn 662787-N-2018
Zamawiajacy nazwa SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR 135
Regon 00084273300000
Zamawiajacy adres ulica G. Przemyka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-982
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 671-33-72,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email btruszkowska.zsi75@wp.pl,
Adres strony url www.spi135.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła podstawowa publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spi135.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 135 im. Marii Kownackiej, ul. Grzegorza Przemyka 5, 03-982 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie – 2019 rok
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SPI nr 135 w Warszawie w 2019 roku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Ryby i mrożonki – CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6. Część 2: Warzywa i owoce świeże – CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 3: Mięso i wędliny – CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 4: Produkty ogólnospożywcze – CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Część 5: Wyroby garmażeryjne – CPV 15.00.00.00-8, 15.89.42.00-3. Część 6: Pieczywo i wyroby cukiernicze – CPV 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-9. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 6a-6f do Specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 291968,40
Waluta calosc złoty
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy. Zmiana Umowy w zakresie zmian wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, które w dniu zmiany stawki podatku Vat jeszcze nie wykonano.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28903,90
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb i mrożonek na 2019 rok
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 75321,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców świeżych na 2019 rok
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69711,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin na 2019 rok
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69518,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów ogólnospożywczych na 2019 rok
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37701,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych na 2019 rok
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10812,50
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na 2019 rok
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)