| GuidZP400 |
0e7f1992-c2fc-4fe2-b1a2-3ae1b532fe1b
|
| Biuletyn |
662595-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42700
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
34 350 63 86
|
| Zamawiajacy fax |
343 565 870
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@spzozlubliniec.pl
|
| Adres strony url |
www.spzozlubliniec.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, II piętro - sekretariat Dyrekcji
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków specjalistycznych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
|
| Numer referencyjny |
Znak sprawy ZP/45/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu.
Szczegółowy opis odnoszący się do przedmiotu zamówienia zawiera:
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Próbki, katalogi, opisy techniczne, w tym ulotki opatrunków/wyrobów medycznych lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|