Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019

Publication date 2018-12-19
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Publiczne Przedszkole Nr 3 z Oddziałami
Miejscowość Pszów
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663268-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 151000009, 158000006, 153000001, 152000000, 156000004, 31425003, 158700007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019 w podziale na następujące części zamówienia, zamiennie nazywanych „zadaniami”:
a) Część 1 - produkty mleczarskie
b) Część 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
c) Część 3 - różne produkty spożywcze
d) Część 4 - warzywa i owoce
e) Część 5 - ryby i przetwory rybne, mrożonki
f) Część 6 - produkty z ziarna i skrobi
g) Część 7 – jaja
h) Część 8 - przyprawy i przyprawy korzenne.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
3. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego.
Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 4.1 – 4.8, stanowiącymi załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d70e0eb-4fcb-43bc-9f9c-a6bedce1e6b2
Biuletyn 663268-N-2018
Zamawiajacy nazwa Publiczne Przedszkole Nr 3 z Oddziałami
Regon 27151054400000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Wł. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Pszów
Zamawiajacy kod pocztowy 44370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 540 840
Zamawiajacy fax 324 540 840
Zamawiajacy email pp3pszowslaskie@o2.pl
Adres strony url https://przedszkolenr3pszow.edupage.org/?
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gmpszow.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczne Przedszkole Nr 3 z oddziałami, ul. Władysława Andersa 8, 44-370 Pszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019
Numer referencyjny ZP.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 3 z oddziałami w Pszowie w roku 2019 w podziale na następujące części zamówienia, zamiennie nazywanych „zadaniami”: a) Część 1 - produkty mleczarskie b) Część 2 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne c) Część 3 - różne produkty spożywcze d) Część 4 - warzywa i owoce e) Część 5 - ryby i przetwory rybne, mrożonki f) Część 6 - produkty z ziarna i skrobi g) Część 7 – jaja h) Część 8 - przyprawy i przyprawy korzenne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 4.1 – 4.8, stanowiącymi załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, stosownie do potrzeb zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. Zamówienie będzie składane w formie pisemnej lub telefonicznej. Wymagane jest dopuszczenie różnych terminów realizacji poszczególnych części zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składa się, poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3): 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie o których mowa w pkt 5.1. SIWZ - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, ze Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z ofertą - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Działając zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty, w następujących przypadkach: 1. Z zastrzeżeniem pkt. 2, w uzasadnionych przypadkach wzrostu cen produktów żywnościowych z przyczyn niezależnych od Dostawcy, Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy, a w ślad za tym zmianę wysokości wynagrodzenia, nie więcej jednak niż o 15%, a w przypadku produktów sezonowych (warzywa, owoce) nie więcej niż o 20%, w całym okresie realizacji umowy i nie częściej niż raz na miesiąc. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi w formie aneksu do umowy. 2. Przez okres pierwszych dwóch miesięcy realizacji umowy ceny jednostkowe oraz wysokość wynagrodzenia kosztorysowego nie mogą ulec zmianie. Zmiana w okresie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy stawek podatku od towarów i usług. 3. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia kosztorysowego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu umowy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski (PL)
IV 4 5 okres 20

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby i przetwory rybne, mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa produkty z ziarna i skrobi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa przyprawy i przyprawy korzenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 4.8.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)